مرجع خبری پرسپولیس : رییس هیات فوتبال استان تهران گفت: رقابت​های بین المللی فوتبال جام ولایت در سال جاری با حضور تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران برگزار خواهد شد.

ابوالحسن شیرازی افزود: در مسابقات یاد شده افزون بر تیم های پرسپولیس و استقلال، دو تیم دیگر تهرانی و دو تیم خارجی نیز حضور خواهند داشت.

وی درباره تیم های خارجی شركت كننده در این مسابقات گفت: در زمان حاضر این تیم​ها مشخص نیستند اما از تیم های مطرح اروپایی و یا آمریكای جنوبی در زمان تعطیلات نیم فصل برای حضور در این جام دعوت خواهیم كرد و پس از بررسی​های لازم و عقد قرارداد اسامی این دو تیم خارجی اعلام خواهد شد.

رییس هیات فوتبال استان تهران اظهار داشت: برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات مذكور روز گذشته نشستی با حضور دست اندر كاران برگزاری رقابت های فوتبال بین​المللی جام ولایت برگزار شد.

رقابت​های فوتبال بین المللی جام ولایت در سال 90 با حضور سه تیم پرسپولیس ، استقلال و ناسیونال پاراگوئه از 12 تا 16 آبان ماه گذشته در تهران برگزار شد. در روز نخست برگزاری این رقابت​ها تیم پرسپولیس ناسیونال را شكست داد و در روز دوم استقلالی​ها نتوانستند نماینده پاراگوئه را شكست دهند.

در روز آخر مسابقات كه مصادف با عید قربان بود، آبی پوشان پایتخت در مقابل پرسپولیس صف آرایی كردند كه این دیدار نیز به تساوی انجامید تا جام قهرمانی از آن سرخپوشان پایتخت شود.

البته در خصوص جام ولایت 90 حرف و حدیث​های مبنی بر حضور تیم دوم ناسیونال نیز به گوش می​رسید زیرا همزمان با برگزاری این جام، تیم پاراگوئه در لیگ این كشور دیدار داشت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)