پرسپولیس نیوز : دو تیم پرسپولیس و پارس جنوبی جم از لحاظ کسب امتیاز در بازی‌های خارج و داخل خانه جزو بهترین تیم‌های لیگ هفدهم محسوب می‌شوند.

 در پایان هفته هشتم لیگ هفدهم پارس جنوبی عنوان بهترین تیم جدول بازی‌های خانگی را به دست آورده و پرسپولیس هم بهترین تیم در خارج از خانه بوده. دیدار عقب افتاده پرسپولیس و نفت آبادان هم تاثیری در این دو جدول ندارد. پارس جم توانسته ۱۰ امتیاز از ۴ بازی خانگی خود به دست آورد و بهترین تیم جدول خانگی باشد. بعد از پارس جم هم فولاد خوزستان و پیکان قرار دارند که از ۴ بازی خانگی ۸ امتیاز گرفته‌اند. قعرنشین جدول بازی‌های خانگی هم سیاه‌جامگان است که از ۵ بازی خانگی فقط ۲ امتیاز به دست آورده‌اند. سیاه‌جامگان و سپاهان تنها تیم‌هایی هستند که هنوز در ورزشگاه خانگی موفق به برد نشده‌اند.

در جدول بازی‌های خارج از خانه هم پرسپولیس صدرنشین است. قرمزها از ۴ بازی ۱۰ امتیاز به دست آورده‌اند. البته پارس جم در این جدول هم بالانشین است و با ۸ امتیاز از ۴ بازی در رده دوم قرار دارد. پدیده هم از ۵ بازی خارج از خانه ۸ امتیاز گرفته است و سوم است. در قعر این جدول هم نفت آبادان صد در صد بازی‌های خارج از خانه را باخته است. آبادان ۳ بازی خارج از خانه داشته و ۳ شکست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)