پرسپولیس نیوز : امسال در میان صدرنشینان هواداران پرسپولیس بیش از هواداران دیگر تیم ها در ورزشگاه ها حضور داشته اند و از تیم خود حمایت کرده اند.

بازی استقلال با صبا از آن دست بازی های کم ارزش که نتیجه آن را می توانستید از قبل پیش بینی کنید نبود، زمان برگزاری آن هم عالی بود، یعنی بعد از ظهر روز جمعه. هوا هم هنوز آنقدر سرد یا حتی گرم نیست که بگوییم  استقلالی ها از ترس سرما یا گرما یا بارش باران و برف به ورزشگاه آزادی نرفته اند.

در دقیقه هفتاد باز اما اعلام شد تماشاگر استقلال ۲۵ هزار نفر بوده است. این به معنای آن است که استقبال خوبی از بازی های استقلال نمی شود. این اتفاق دقیقا برای تراکتورسازی هم رخ داده است. این تیم هم در بالای جدول قرار دارد اما استقبال سابق از آن نمی شود.

در مورد استقلال شاید بازی های ضعیف تر و نرسیدن به اوج سرعت تیمی مهمترین دلیل آن باشد اما در مورد تراکتور بازی نسبتا خوبی می بینیم و نتیجه اما آن نیست که باید باشد، یعنی تماشاگر زیاد از این تیم هم استقبال نمی کند.

در میان این تیم های صدر جدولی اما پرسپولیس شرایط بهتری دارد. این تیم در پایان هفته دهم، ۳۲۳ هزار نفر را طبق آمار به ورزشگاه‌ها کشانده است که برخی از این دیدارها خیلی هم حساس نبوده‌اند اما با این حال این تیم میانگین سی و دو هزار نفر را در هر بازی برای خود به ثبت رسانده است که نسبت به استقلال و تراکتور سازی شرایط بهتری را نشان داده است.

پرسپولیس امسال با مربیگری برانکو دیدارهایی کم تهاجم تر اما منطقی تر از سال گذشته به نمایش گذاشته و شاید هوادارانش انتظار قهرمانی از این تیم دارند هرچند، در جام حذفی پرسپولیس با حذف زود هنگام به هواداران این تیم شوک داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)