مرجع خبری پرسپولیس : از هواداران می خواهم فقط از پرسپولیس حمایت کنند .

نمی دانم شاید آن روز که علی دایی پس از 5 شکست متوالی و کسب دهمین شکست فصل خود و بازی های بی خطر پرسپولیس در آن زمان باز هم از روی سکو ها حمایت می شد باز هم دست لیدرهایی که هر لحظه به یک شخص وابسطه اند در کار بوده یا اینکه هواداران به معنای واقعی کلمه از سرمربی خود حمایت می کردند .


اگر واقع بینانه بنگریم می توانیم اینگونه نتیجه گیری می کنیم که چون در سه هفته آغازین لیگ برتر باز هم علی دایی تشویق و حمایت شد باید به صحبت های  حبیب کاشانی صحه گذاشت و اینگونه برداشت کرد که آقای دایی لیدر های خود را برای تخریب پرسپولیس استیلی به خط کرده است وگرنه چگونه می شود که این هوادار همان هواداری باشد که 5 شکست متوالی و دهمین شکست فصل را تجربه و باز هم از سرمربی حمایت کرده باشد !



پرسپولیس دایی !

نمی خواهیم نتایج تمام 34 هفته تیم دایی را در اینجا شرح دهیم اما هوادار محترم بهتر است بداند در 34 بازی فصل گذشته تیم دایی 10 باخت ، 7 تساوی و 17 برد داشته است که شکست ها به ترتیب  شکست از صبای قم ( 2 ) ، ملوان (2) ، استقلال (2) ، مس کرمان ، سپاهان ، پیکان ، تراکتورسازی که در آخر فصل رتبه چهارم را برای پرسپولیس دایی رقم زده است . به این نتایج حذف از مرحله گروهی جام باشگاه های آسیا و کسب مقام چهارم گروه نیز اضافه نمایید .

نمودار نتایج فصل گذشته پرسپولیس : http://perspolisnews.com/table34.htm

دایی و هوادار ؟

نمی خواهیم نتایج تیم دایی و عملکرد شخص دایی را زیر سوال ببریم اما مساله اینجاست که آیا واقعا هواداران از تیم دایی راضی بوده اند یا خیر ؟ می توانیم این مساله را با در نظر گرفتن تعداد هوادارانی که برای مشاهده بازی های تیم دایی به ورزشگاه می آمدند بررسی نماییم ! اگر یادتان باشد پس از شکست 4 – 1 پرسپولیس برابر صبای قم گزارشگر بازی آقای عادل فردوسی پور چنین گفت ” دایی شانس آورد که فقط 2000 نفر در استادیوم حضور دارند “

پس چرا دایی ؟

عموما مردم  کشور ما مردمی احساسی هستند که با همه ی مسائل به همین شکل برخورد می کنند ! شاید بتوان گفت حمایتی که اکنون از دایی می شود نه به خاطر لیدرهای دایی هست چرا که آقای دایی چنین اخلاقی ندارد و نه به خاطر مسائل فنی ، بلکه به خاطر عدم اقبال عمومی نسبت به شخص کاشانی (چرا که قبلا هم خطاب به آقای کاشانی گفتیم تا شعار حیا کن را نشنیده ای خودت برو ) ، آقای دایی مورد حمایت هواداران قرار می گیرد .

پرسپولیس و هوادار !

چیزی که اکنون پرسپولیس از هواداراش می خواهد کمی آرامش و همان صبریست که برای تیم دایی به خرج دادند تا به سرمنزل مقصود برسد . به عنوان یک کوچکتر از همه ی هواداران پرسپولیس می خواهم به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای یکبار دیگر فقط و فقط پرسپولیس را مورد حمایت خود قرار دهند و امیدوار به آینده از تیم محبوب خود حمایت کنند .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)