مرجع خبری پرسپولیس : بار ديگر دربي پايتخت با تساوي و با نتيجه يك بر يك به پايان رسيد
ديدار تيم هاي استقلال و پرسپوليس از ساعت 14:30 در ورزشگاه آزادي و در حضور 80 هزار تماشاگر آغاز شد و با تساوي يك بر يك خاتمه يافت.
دو تيم بازي را با احتياط آغاز كردند. آنها ترجيح دادند به ارزيابي هم بپردازند. پرسپوليس در دقايق اوليه بهتر بازي كرد و موقعيت هم داشت.
در حالي كه 32 دقيقه از بازي گذشته بود خطرناك ترين صحنه بازي كه شوتي زيبا از سوي عنايتي بود، خلق شد اما اين ضربه را معمارزاده به كرنر فرستاد.
در ادامه بازي نيز دو تيم به بازي محتاط خود ادامه دادند. البته دو تيم در دقايقي صاحب موقعيت هايي هم شدند اما نتوانستند به خوبي از اين فرصت ها استفاده كنند و در نتيجه 45 دقيقه اول بدون باز شدن دروازه ها به پايان رسيد.
در نيمه دوم بازي كاملا متفاوت آغاز شد.
پرسپوليس در دقيقه 49 با خطاي وحيد طالب لو روي هادي نوروزي صاحب ضربه پنالتي شد.
پنالتي را مهدي شيري زد و طالب لو توانست اين ضربه را مهار كند اما توپ برگشتي را عادل كلاه كج وارد دروازه كرد.
استقلال بعد از اين گل به حريف فشار آورد و حتي يك توپ را به تيرك زد اما در دقيقه 55 سرانجام حسين كاظمي گل تساوي را براي آبي پوشان به ثمر رساند.
در ادامه مسابقه براي دقايقي استقلال صاحب توپ و ميدان شد و حتي هاشم بيك زاده شوت بسيار محكمي را به سمت دروازه پرسپوليس ارسال كرد. آبي پوشان همچنين در دقيقه 80 نيز دو موقعيت عالي را از دست دادند. در دقايق پاياني پرسپوليس موقعيت گل مناسبي را از دست داد تا سريال تساوي هاي دربي در اين چند ساله ادامه داشته باشد.
قضاوت اين مسابقه بر عهده محسن تركي بود. وي به وسلي برزيليا و سازمان آقازماني و مجتبي زارعي از پرسپوليس و صادقي، حيدري و مجيدي از استقلال كارت زرد داد.
داور چهارم اين ديدار تورج حق وردي بود.

تركيب استقلال:
وحيد طالب لو، پژمان منتظري، هاشم بيك زاده، هادي شكوري، امير حسين صادقي، حسين كاظمي، خسرو حيدري، فابيو جانواريو، فرهاد مجيدي(80- رينالدو)، رضا عنايتي و سياوش اكبرپور
سرمربي: صمد مرفاوي

تركيب پرسپوليس:
ميثاق معمارزاده، عليرضا محمد، شيث رضايي، سپهر حيدري، مجتبي شيري(68- جلال اكبري)، مهدي شيري(73- مجتبي زارعي)، عادل كلاه كج، سامان آقازماني( 57- هوار ملا محمد)، ميثم بائو، هادي نوروزي و وسلي برزيليا
سرمربي: زلاتكو كرانچار

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)