مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در اولین مسابقه جام ولایت با یک گل برابر ناسیونال به برتری دست یافت.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس تیم های فوتبال پرسپولیس و ناسیونال پاراگوئه از ساعت 16:30 امروز در حضور 400 تماشاگر ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان پرسپولیس موفق شد با تک گل هادی نوروزی از روی نقطه پنالتی برابر مهمان خود به برتری دست یابد.

 

گل پرسپولیس در دقیقه 85 روی پنالتی هادی نوروزی به ثمر رسید. مارکوس میرلس مدافع ناسیونال با خطا روی امیرحسین فشنگچی از بازی اخراج شد و یک ضربه پنالتی به تیم پرسپولیس داد.

 

قضاوت این مسابقه بر عهده احمد صالحی بود که به هادی نوروزی و امیرحسین فشنگچی از پرسپولیس و فابیو راموس از ناسیونال کارت زرد نشان داد و مارکوس میرلس را هم از بازی اخراج کرد.

 

دو تیم در این بازی با ترکیب دوم و ذخیره های خود به میدان آمده بودند و در ترکیب ناسیونال تنها دو الی سه بازیکن و در ترکیب پرسپولیس نیز تنها 4-5 بازیکن اصلی این تیم حضور داشتند.

 

تیم پرسپولیس تا دقیقه 74 این بازی دوستانه تعویضی انجام نداد. مهرداد اولادی در دقیقه 74 قصد ورود به میدان را داشت که کادرفنی از این تصمیم پشیمان شد.

 

تیم ناسیونال در مسابقه بعدی خود در این جام روز شنبه ساعت 16:30 باید به مصاف استقلال برود و مسابقه پایانی این جام بین دو تیم پرسپولیس و استقلال روز دوشنبه ساعت 16:30 برگزار خواهد شد.

 

پرسپولیس هم اکنون با سه امتیاز در این رقابت ها صدرنشین است ، استقلال بدون بازی و امتیاز دوم است و ناسیونال بدون امتیاز و با تفاضل گل 1- سوم است.

 

ترکیب پرسپولیس : میثاق معمارزاده، مجتبی شیری، مامادوتال، ابراهیم شکوری، علیرضا محمد، حسین بادامکی، محمد منصوری(شهریار فخیمی 76)، سامان آقازمانی، امیر حسین فشنگچی(مهدی سیدی 88)، روح اله سیف الهی(رضا حمزه پور 74) و هادی نوروزی(مهدی خاکپور 90).

سرمربی : حمید استیلی

 

ترکیب ناسیونال : ایگناسیو دون ، گوستاوو نوگرا ، مارکوس میرلس ، بلاس ایرالا ، ماتیاس پرز ، گوستاوو مورینگو ، رودریگو تکسیه را ، روبرتو گامارا ، روکه کاردوسو ، فابیو راموس و هکتور بنیتز(ویلیام پریرا 17).

سرمربی : مانوئل باتاگلیا

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)