مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در اولین مسابقه پس از کنار رفتن استیلی برابر راه آهن در داربی کوچک تهران به تساوی دست یافت.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس تیم های پرسپولیس و راه آهن عصر امروز در حضور 6 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در پایان نود دقیقه به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

 

 

تک گل پرسپولیس را محمد نوری در دقیقه 38 نیمه اول به ثمر رساند و گل تساوی راه آهن را بهادر عبدی بازیکن سابق پرسپولیس در دقیقه 75 وارد دروازه حریف کرد.

 

پرسپولیسی ها در نیمه دوم بازی ضعیفی به نمایش گذاشتند و بازیکنان حریف چندین بار از مرکز خط دفاعی این تیم صاحب موقعیت شدند که تنها یکی از آنها به ثمر رسید. غلامرضا رضایی در دقیقه 63 یک گل به ثمر رساند که کمک داور به دلیل آفساید آن را مردود اعلام کرد.

 

در دقیقه 79 امید عالیشاه می توانست دروازه خالی پرسپولیس را باز کند که با برخورد توپ به ممدوتال این اتفاق نیفتاد. بازیکنان راه آهن به شدت نسبت به این صحنه به داور اعتراض داشتند.

 

روح الله سیف الهی بازیکن جوان پرسپولیس 30 ثانیه پایان بازی بهترین موقعیت برای برتری پرسپولیس را از دست داد و در شرایط تک به تک توپ را تقدیم حریف کرد.

 

علیرضا فغانی قضاوت این بازی را به عهده داشت که به علیرضا حقیقی و ممدوتال از پرسپولیس و امید عالیشاه و علیرضا عباسفرد از راه آهن کارت زرد نشان داد.

 

این دوازدهمین تساوی تیم راه آهن در نیم فصل اول لیگ برتر بود. راه آهن با این تساوی ۱۵ امتیازی شد و با دو پله صعود به رده پانزدهم رسید. پرسپولیس نیز با ۲۱ امتیاز در رده نهم ماند.

 

ترکیب پرسپولیس: علیرضا حقیقی  ، علیرضا نورمحمدی ، مجتبی شیری ، ممدوتال، امیرحسین فشنگچی ، مازیار زارع ، حسین بادامکی ، محمد نوری(محمد منصوری 77) ، علی کریمی ، غلامرضا رضایی(مهرداد اولادی 85) و جواد کاظمیان(روح الله سیف الهی 76)

مربی : محسن عاشوری

 

ترکیب راه آهن : حسن رودباریان ، حامد نورمحمدی ، حسین پاشایی ، میرهانی هاشمی ، مهدی زارعی ، ابراهیم  کریمی ، حسین کاظمی ، حسین کعبی(بهادر عبدی 45) ، علیرضا عباسفرد و محمود امنه(مهرداد کفش گری 63)

سرمربی : علی دایی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)