پرسپولیس نیوز : کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: من هم اگر مثل علی دایی از تخلفات داوران خبر داشتم و نمی گفتم، از خائنین به جامعه داوری بودم.

پرویز سیار  اظهار داشت: علی دایی و رویانیان یک سری مسائل را در مورد قهرمانی گفته اند من هم مثل دایی اگر یک سری مسائل را می دانستم و نمی گفتم، یکی از خائنین به جامعه داوری بودم. نمی توانم این اتهامات را تأیید کنم و فقط پس از اثبات می توان در مورد این مسائل صحبت کرد.

وی افزود: علی دایی یک آدم معمولی نیست به لحاظ شخصیت علمی او در دانشگاه شریف که یکی از بزرگترین دانشگاه های دنیا است، تحصیل کرده و یکی از برجسته ترین مهندسین کشور است به لحاظ ورزشی هم دایی شخصیت بسیار برجسته ای دارد و افتخارات او در ورزش ایران بی نظیر و تکرار نشدنی است و از لحاظ ثروت هم دایی بی نهایت ثروت دارد و وقتی نیاز ندارد که از این بزرگتر، محبوب تر و پولدارتر شود، چه نیازی دارد که بدون مدرک حرف بزند؟ دایی پس از انجام تحقیقات و جمع آوری مدارک این حرفها را می زند که باید ثابت کند و احتمالا می تواند ثابت کند و امیدوارم که دایی بتواند حرفهایش را ثابت کند.

وی ادامه داد: امیدوارم آقای رویانیان هم داستان 60 میلیون تومانی که مدعی شده را ثابت کند و جامعه داوری بیهوده زیر سوال نرود.اما اگر رویانیان نتواند حرفهایش را اثبات کند، به نظر من آسیب شخصیتی زیادی خواهد خورد و پس از آن هیچگاه جایگاهی در ورزش کشور نخواهد داشت.

سیار در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا جامعه داوری ما واقعا پاک است یا نه، گفت: تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها، اگر این سوال را چند روز قبل از من می پرسیدید، می توانستم قسم بخورم که جامعه داوری ما پاک است چون به شرافتم قسم که اعتقاد قلبی ام بود که جامعه داوری ما پاک است اما امروز که افراد برجسته ای مثل علی دایی می گویند چنین مسائلی هست، حتما چیزکی هست که دایی به صورت چیزها می گوید.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)