پرسپولیس نیوز: پیشکوست باشگاه پرسپولیس گفت: از وقتی خبیری مدیرعامل باشگاه آلومینیوم شده بازی این تیم را دنبال می‌کنم و امیدوارم مردم اراک بعد از سال‌ها در لیگ برتر صاحب نماینده باشند.

علی پروین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت تیم آلومینیوم اراک در لیگ دسته اول و موفقیت‌های این تیم از زمانی که حسین خبیری به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شده است، گفت: قبل از هر چیز آرزو می‌کنم تیم آلومینیوم بتواند به لیگ برتر صعود کند و مردم اراک تیمی در لیگ برتر داشته باشند. همچنین باید از زحمات حسین خبیری مدیرعامل این باشگاه تشکر کنم چرا که او یک پرسپولیسی‌ است و از زمانی که او مدیرعامل این باشگاه شده من بازی‌های این تیم را دنبال می‌کنم.

وی ادامه داد: خبیری با وجود جوانی اما به خوبی کارش را بلد است و این موضوع را در سال‌هایی که در پرسپولیس مشغول به فعالیت بوده نشان داده و نقش زیادی در موفقیت‌های این تیم داشته است. من معتقدم که اگر اراکی‌ها می‌خواهند در لیگ برتر صاحب نماینده باشند باید از خبیری حمایت کنند.

پروین خاطرنشان کرد: حضور افراد شناخته شده و موفقی مثل حسین خبیری، فراز کمالوند و… همچنین مدیرانی مثل ابوالفضل روغنی در هیأت مدیره کارخانه آلومینیوم به ما این نوید را می‌دهد شاهد حضور تیم آلومینیوم در لیگ برتر باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)