خبرگزاری پرسپولیس :  علی پروین در جلسه کمیته فنی پرسپولیس به رویانیان دو دیگر اعضا گفته است اگر مسئولیت فنی تیم به او سپرده شود با همکاری یحیی ، تیم را قهرمان جام حذفی می کند.

در پایان کمیته فنی پرسپولیس بود که علی پروین بعد از حرف های رویانیان با خبرنگاران ، خود را همه کاره فنی جدید تیم معرفی کرد. درحالی که رویانیان در حرف هایش مدام تکرار می کرد پرسپولیس برای 48 یا 72 ساعت و تا زمان تعیین تکلیف با مانوئل به صورت موقت و زیر نظر یحیی گل محمدی و با نظارت علی پروین اداره می شود تا تکلیف مربی تیم مشخص شود ، سلطان قدیمی پرسپولیس که تعداد زیادی از یاران همیشه همراهش دورش را گرفته بودند خود را نفر اول فنی تیم نامید و در جمع خبرنگاران گفت: «الان باید به من تسلیت بگویید. باز بار تیم افتاد روی دوش من!»

او حتی از احتمال نشستن روی نیمکت تیم سخن گفت در حالی که هنوز رویانیان درباره تیم و مربی پرتغالی اش تصمیمی نهایی نگرفته است. علی پروین که یکبار در ابتدای فصل و در زمانی که رویانیان زیر فشار بود که چرا مربی انتخاب نمی کند ، از سوی سردار به عنوان مربی انتخاب شد و بعد هم رویانیان گفت تصمیم گرفته تیم را به پروین بدهد و برود، بار دیگر در پایان کمیته فنی تیم در نیم فصل خود را مرد شماره یک فنی تیم لقب داد. تصمیمی که قطعا دوباره هجمه انتقادات از مرد چشم آبی سرخها را زیاد می کند. پروین که در ابتدای فصل هم 24 ساعت پس از تماشای واکنش رسانه ها و مردم به رویانیان گفت: «برو مربی خارجی بیار سردار ، من نیستم!»

این بار و در میانه های نشست کمیته فنی توانسته به یکباره فضای جلسه را به سود خود بچرخاند. پروین که در این نشست 3 همراه همیشگی یعنی افشین پیروانی ، رضا وطن خواه و محمود خوردبین را به عنوان اعضای صاحب رای در کمیته فنی داشته ، وقتی بحث انتخاب جانشین برای ژوزه می شود و طرح زوج یحیی و کریم باقری از سوی رویانیان طرح می شود ، با همراهی دوستانش وارد بحث می شوند و به یکباره می گوید: «این تیم را اگر دست من بدهند در لیگ حداقل سوم می شویم و در جام حذفی هم قهرمان. نکته ای که با تائید همراهان سلطان در نشست کمیته فنی ، به یکباره مسیر جلسه را تغییر می دهد. این گفته و حضور پروین سبب می شود تا اعضایی مثل جعفر کاشانی ، حمید استیلی و ابراهیم آستیانی هم چاره ای غیر از تائید نداشته باشند چون سلطان رودرروی شان بوده و نمی توانستند حرفش را رد کنند. بعد از نشست هم او خود را مدیر فنی جدید تیم معرفی می کند و آماده استارت برای هدایت فنی پرسپولیس. برهمین اساس هم بود که او حتی لیست دستیارانش را هم برای همکاری با یحیی گل محمدی معرفی می کند. نسخه سلطانی برای هدایت پرسپولیس همان نسخه ای است که او برای استیل آذین داشت. نشستن روی سکوها و کنترل از راه دور تیمی که دست یحیی است. کاری مثل برنامه اش در استیل با محمد خاکپور و بعد با امید نمازی که پایان داستانش سقوط تیم پر هزینه حسین هدایتی بود. این بار آیا او این پروزه را آغاز می کند و رویانیان با این خواست سلطان موافقت می کند. آیا این برنامه برای هدایت تیم پرسپولیس جواب می دهد و سرخ ها را طوری متحول می کند که آنها بتوانند سوم لیگ و قهرمان جام حذفی شوند؟ پروین که همیشه می گوید این پرسپولیس با 2 برد از بحران خارج می شود آیا در حضور بازیکنانی چون مهدوی کیا و کریمی که خیلی هم رابطه ای گرم با او ندارند ، آیا پروین می تواند پرسپولیسی مثل دهه 60 برای رویانیان بسازد؟ شاید پاسخ به این سئوال ها راهی برای رویانیان نگذارد که به گزینه ادامه همکاری با مانوئل هم جدی تر فکر کند!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)