مرجع خبری پرسپولیس : مرجع خبری صحت این خبر را تایید نمی کند…

 علي پروين پرافتخارترين مربي فوتبال ايران كه زماني طولاني با عنوان سلطان محبوب هواداران پرتعداد پرسپوليس بود،‌ به زودي با عنوان عضو هيات مديره به اين باشگاه باز خواهد گشت. پروين براي پست مديريت فني در نظر بود كه با توجه به عدم علاقه وي به حضور در اين سمت، حالا او نامزد جدي عضويت در هيات مديره پرسپوليس است. رايزني هاي پروين و سعيدلو براي حضور اين چهره تاريخي در پرسپوليس از بازي پرسپوليس – بنيادكار آغاز شد و جسته و گريخته ادامه داشت. جالب اينكه پروين بعد از انتخاب سعيدلو به سمت رئيس سازمان در مصاحبه اي بلند درباره برنامه هاي آينده وي گفت و او را مديري لايق براي ورزش معرفي كرد.
پروين كه در دوره رياست مصطفي هاشمي طبا بر سازمان تربيت بدني توسط سعيد فائقي معاون وقت سازمان، به سمت مديريت عامل پرسپوليس انتخاب شد، پس از نزديك به ده سال، دومين حكم مديريتي خود را دريافت خواهد كرد. پروين بعد از جدايي از پرسپوليس در زمان مديريت محمد حسن انصاري فرد، با توجه به موجي كه مربيان بزرگ خارجي،‌ آري هان و مصطفي دنيزلي در پرسپوليس ايجاد كردند از خاطرات فاصله گرفت و با ظهور پديده قطبي در پرسپوليس كاملا به حاشيه رفت. حالا او كه در خلال اين سال ها قائم مقامي و هدايت شكست بار استيل آذين را برعهده داشته، ديگر آلترناتيو فني مربيان نيست و جامعه فوتبال نيز ديگر او را به عنوان مربي نمي پسندد.

به جز پروين كه با عنوان عضو به هيات مديره اضافه خواهد شد،‌ دو نماينده مجلس براي حضور در هيات مديره نامزد هستند و اين احتمال وجود دارد كه محمد حسين نژادفلاح عضو ثابت هيات مديره در دوره 4 مديرعامل قبلي به دليل ناكارآمدي جاي خود را به افراد جديدي مثل اسماعيل كوثري و پرويز سروري نماينده مردم تهران در مجلس بدهد. همچنين حسين هدايتي و مجيد فرخزادي نيز علاقه مند به حضور در پرسپوليس و پست هايي مثل مديرعامل هستند كه البته در اين مورد هيات مديره با نظر علي سعيدلو تصميم خواهد گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)