مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت : متاسفانه در پرسپولیس هیچگونه رفاقتی وجود ندارد.

پيشكسوت باشگاه پرسپوليس تهران گفت: در ديدار مقابل بنيادكار ازبكستان هيچ رفاقتي در بازيكنان پرسپوليس نديدم.

علي پروين كه چهارشنبه گذشته به منظور تماشاي بازي تيم‌هاي پرسپوليس ايران و بنيادكار ازبكستان به ورزشگاه آزادي آمده بود در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار كرد: در تيم پرسپوليس رفاقت و دوستي وجود ندارد. من از درون جايگاه بازي را مي‌ديدم و مشخص بود كه در اين تيم هيچ صميميتي وجود ندارد.

وي افزود: من از صبح مردم بسياري را ديدم كه براي اين بازي به ورزشگاه مي‌آمدند و اميدوار بودند اما، نمي‌دانم چرا بازيكنان پرسپوليس مقابل صد هزار تماشاگر اينگونه بازي كردند.

پروين ادامه داد: البته در پايان بازي هم حركات اشتباهي صورت گرفت، توهين به مديران كار نادرستي است، تماشاگران بايد صبور باشند چرا كه فوتبال برد و باخت دارد، نبايد در فوتبال ما اين مسايل باشد كه مشكلات با دعوا يا در دادگاه و دادسرا حل شود.

وي افزود: من شنيدم كه تماشاگران مي‌گفتند بازيكن پولكي نمي‌خواهيم، در هر صورت بازيكن حقش را مي‌خواهد؛ اما، بايد در قبال آن تلاش كند، اگر از جان مايه گذاشت و عرق ريخت آن وقت شكست خورد، تماشاگران و مردم هم ايرادي نمي‌گيرند.

پروين ادامه داد: اما، در بازي مقابل بنيادكار ازبكستان، پرسپوليس 90 دقيقه هيچ حركتي انجام نداد و اگر بنيادكار بيشتر فشار مي‌آورد، گل‌هاي بيشتري به پرسپوليس مي‌زد.

پروين افزود: مشكلات پرسپوليس زياد است و به نظرم بايد همه مسوولان، پيشكسوتان و تمام پرسپوليسي‌ها دست به دست يكديگر بدهند تا تيم را از اين بحران بيرون بياوريم.

پروين ادامه داد: در هر صورت چهارشنبه به ورزشگاه آزادي آمدم و گفتم كه حتما پرسپوليس بازي را مي‌برد و به مرحله بعدي صعود مي‌كند اما، متاسفانه تيم بد بازي كرد و شكست خورد. البته شايد اين باخت زياد هم بد نبود چرا كه حداقل پرسپوليس كارش در اين فصل پايان يافت و اكنون اين فرصت هست تا براي فصل آينده تغييراتي در تيم ايجاد كنند و وضعيت بهتر شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)