پرسپولیس نیوز : اسطوره باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد شاگردان برانکو یک هفته به پایان لیگ قهرمان لیگ برتر می‌شوند.

«علی پروین» همچنان اعتقاد دارد پرسپولیس قهرمان لیگ برتر می شود و با اعتماد به نفس خاصی می گوید: روی حرفم پایبند هستم، این پرسپولیس توانایی دارد برای سومین فصل پیاپی جام را به دست آورد.

متن گفت و گو با علی پروین در زیر از حضورتان خواهد گذشت.

هنوزهم به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر اطمینان دارید؟
من نه از امروز و دیروز بلکه از دو یا سه ماه پیش گفتم که پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد و هنوز هم روی حرفم پایبند هستم. این پرسپولیس توانایی دارد برای سومین فصل پیاپی جام را به دست آورد.

پرسپولیس در اصفهان مقابل ذوب آهن به تساوی رسید.
بازی سنگینی بود و پرسپولیس با تیم خوبی بازی داشت که شرایط مطلوب و ایده الی در هفته های اخیر پیدا کرده است و چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان آسیا نتایج مطلوبی را پیدا کرده و تساوی در اصفهان نتیجه بدی نیست.

فاصله امتیازی پرسپولیس با رقبا ۵ امتیاز است؟
در حالی که ۴ هفته به پایان مسابقات لیگ برتر وقت باقی مانده است این یک فاصله امتیازی خوب است و به پرسپولیس کمک می کند تا با آرامش و بدون استرس مسابقات آتی را پشت سر بگذارد و بتواند به آن چه لیاقت و استحاقش را دارد برسد.

پرسپولیس برای تحقق این امر رقیبان سرسختی را پیش روی خود دارد؟
کاملا درست است و نبابد از تیم های استقلال، سپاهان و تراکتورسازی به سادگی گذشت که رقیبان قابل احترمی برای پرسپولیس محسوب می شوند و تا این جای مسابقات لیگ برتر نتایج خوبی را به دست آورده اند. این تیم هایی که اسم بردید برای قهرمانی تلاش می کنند و زحمت زیادی را کشیده اند اما نظر شخصی من بر این است که در پایان فصل جام به قرمزپوشان خواهد رسید.

چند روز پیش گفته بودید بازی پرسپولیس در لیگ برتر تشریفاتی خواهد شد؟
پرسپولیس صدرجدول است و در سه هفته آینده دو پیروزی به دست آورد می تواند یک هفته مانده به پایان لیگ برتر قهرمان شده و دیدار آن ها برابر پارس جنوبی در هفته آخر تشریفاتی شود. پیش بینی من این است و امیدوارم که تحقق پیدا کند.

پرسپولیس در بازی بعدی خود در لیگ برتر به مصاف سپاهان خواهد رفت. نظرتان در خصوص تقابل با امیر قلعه نویی چیست؟
سپاها ن با امیر قلعه نویی یکی از تیم های خوب لیگ برتر است که در دیدار قبلی خود مقابل سایپا به برد پرگلی رسید و با آمادگی کامل رودروی پرسپولیس قرار می گیرد. امیر قلعه نویی یکی از مربیان ممتاز فوتبال ایران است که برای او احترام زیادی قائل هستم.
با این که پرسپولس برابر این تیم کار راحتی پیش رو ندارد اما به طور حتم با حمایت هواداران پرسپولیس که تحت هر شرایطی یار و پشتیبان تیم محبوبشان بوده اند این تیم توانایی آن را دارد به سه امتیاز کامل رسیده و از این مصاف سخت سربلند خارج شود.

پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی خواهد رفت نظرتان در خصوص این مسابقه چیست؟
این تیم در بازی رفت خود برابر پرسپولیس نمایش خوبی را به نمایش گذاشت و توانست یک برد شیرین را به دست آورد. این برد باعث شد تا آن ها شانس هایشان را برای صعود به مرحله بعدی بازی ها افزایش دهند و به طور حتم در بازی برگشت نیز با تدابیر کادر فنی و تلاش بازیکنان این مهم دور از دسترس نیست و پرسپولیس می تواند سه امتیاز دیگر را به دست آورد تا گام بلندی را برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا بردارد.

شما همیشه از برانکو حمایت کرده اید و این مربی در مصاحبه اعلام کرد «علی پروین» با حمایت هایی که از پرسپولیس انجام داده، نقش بسزایی در قهرمانی های ما داشته و این موضوعی است که به آن کاملا واقف هستم و با افتخار آن را بر زبان می آورم.
او مربی با دانش و بزرگی است که برای پرسپولیس زحمات زیادی را کشیده است. کارنامه این مربی بر روی نیمکت مشخص است و او دو فصل پیاپی این تیم را به قهرمان لیگ برتر رساند و در آستانه سومین جام است. ضمن این که در مهم ترین و بزرگ ترین تورنمت آسیایی پرسپولیس را به فینال رساند و همواره از وی حمایت می کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)