پرسپولیس نیوز : اسطوره تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز چهار بازی دیگر برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده است و آن ها می توانند با جبران امتیازات از دست رفته جواز حضور در مر حله حذفی را به دست آورند.

«علی پروین» روز شنبه اظهار داشت: شکست پرسپولیس مقابل العین امارات کار این تیم را برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا سخت کرد اما شاگردان برانکو ایوانکوویچ هنوز فرصت دارند که اشتباهات قبلی را جبران کنند.
وی افزود: پرسپولیس به عنوان فینالیست فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا، در کانون توجهات زیادی قرار دارد و همه انتظار دارند نتایجی را که در دوره قبل گرفت تکرار کند.
پیشکسوت پرسپولس خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات پرسپولیس عدم هماهنگی میان بازیکنان این تیم است که هنوز شکل نگرفته است و برانکو باید هرچه سریعتر این مشکل را از بین ببرد. اگر پارسال پرسپولیس در لیگ برتر قهرمان شد و در لیگ قهرمانان آسیا به فینال رسید به خاطر این بود که تیمی هماهنگ داشتند.
پروین تصریح کرد: پرسپولیس در برابر السد نمایش بدی به اجرا نگذاشت اما در دقایق پایانی روی توپی که به نظر می رسید آفساید بود دروازه اش باز شد تا شکست بخورد. این تیم باید تا لحظات آخر تمرکز داشته باشد.
وی ادامه داد: بازی با سپیدرود رشت برای پرسپولیس اهمیت زیادی دارد. آن ها برای این که به صدر جدول برسند باید سه امتیاز این مسابقه را از آن خود کنند. پرسپولیس باید مراقب باشد که در نیم فصل دوم به راحتی امتیاز از دست ندهد. البته بازی در رشت و در چمن مصنوعی تحت هیچ شرایطی آسان نیست.
پروین در پایان گفت: برانکو مربی خوبی است و توانایی های فنی خود را در این چند ساله نشان داده است. در صورتی که او بتواند بازیکنان جدید و قدیم را به هماهنگی کامل برساند قرمزپوشان توانایی خواهند داشت که برای سومین سال پیاپی به قهرمانی لیگ برتر برسند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)