پرسپولیس نیوز: پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کارهای اولیه درمانی روی شایان مصلح انجام شده است، اما فردا و پس از بررسی نهایی میزان مصدومیتش مشخص خواهد شد.

دکتر حقیقت پس از پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی در خصوص وضعیت بازیکنان مصدوم سرخپوشان تهرانی اظهار داشت: با توجه به فشردگی مسابقات تیم فوتبال پرسپولیس و تقویمی که سازمان لیگ برای ما در نظر گرفته است، بازیکنان فشار مضاعفی را تحمل می‌کنند. بسیاری از بازیکنان ما مانند سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده و کمال کامیابی‌نیا با وجود آسیب‌دیدگی باغیرت برای تیم به میدان می‌روند.

وی در خصوص وضعیت کتف کمال کامیابی‌نیا عنوان کرد: مشکل کتف کمال کاملاً برطرف نشده است، اما او نیز با توجه به حساسیت مسابقات و کمبود بازیکن تلاش می‌کند تیم را کمک کند. متأسفانه در نیمه دوم دیدار با تراکتورسازی دوباره کتف کمال در رفت و ما او را به بیمارستان اعزام کردیم. در حال حاضر نیز کارهای اولیه انجام شده و قرار است مجدداً کتف کامیابی‌نیا را جا بیندازند.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت مصدومیت شایان مصلح نیز گفت: کارهای اولیه درمانی روی شایان انجام شده است، اما باید برای تشخیص دقیق مصدومیت او فردا (دوشنبه) بررسی‌های نهایی را انجام بدهیم.

حقیقت راجع به مصدومیت پی‌درپی کامیابی‌نیا از ناحیه کتف عنوان کرد: کامیابی‌نیا باید صد درصد عمل جراحی انجام بدهد، اما همان‌طور که گفتم فشردگی مسابقات باعث شده است که ما در حال حاضر این کار را انجام ندهیم. ان‌شاءالله در اولین فرصت تلاش خواهیم کرد کتف کمال را جراحی کنیم تا او پس از دوران نقاهت با خیال راحت برای تیم به میدان برود. در حال حاضر نیز سعی می‌کنیم با برطرف کردن مشکل کتف کمال، هرچه زودتر او را به تیم اضافه کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)