دروازه‌بان سابق تیم ملی که برای ادای توضیحات درباره ترک اردوی این تیم در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حاضر شده بود، از هر گونه توهینی به پیراهن تیم ملی اعلام برائت کرد.

به گزارش ایسنا، شهاب گردان که بنا بر دلیلی اردوی تیم ملی را ترک کرده بود و به همین علت با شکایت فدراسیون فوتبال روبه‌رو شده بود، امروز (یکشنبه) به همراه وکیلش در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون شرکت کرد تا درباره این مسئله توضیح دهد.

گردان در این جلسه دلیل ترک اردوی تیم ملی را نداشتن آمادگی ذهنی کافی برای حضور در تیم ملی به دلیل بستری شدن مادرش در بیمارستان عنوان کرد و گفت که برای خروج از اردوی تیم ملی مربی این تیم را در جریان گذاشته و اجازه این کار را گرفته است.

شکرریز، وکیل گردان که در این جلسه حضور داشت به ایسنا گفت: در آن مقطع مادر شهاب گردان در بیمارستان در جویبار بستری شد که این مسئله تمرکز شهاب را به هم زد. امروز (یکشنبه) ادله لازم را برای اثبات این مسئله ارائه کردیم. ضمن اینکه شهاب پیش از ترک اردو مسئله را به مترجم تیم ملی اطلاع می‌دهد و او هم آن را به دن گاسپار، مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی ابلاغ می‌کند و در نهایت به گردان اجازه داده می‌شود که فقط در آن مقطع اردو را ترک کند.

وکیل شهاب گردان همچنین گفت: شهاب گفته که مثل یک سرباز در خدمت تیم ملی است و هرگاه تیم ملی از او دعوت کند با جان و دل می‌پذیرد. او در جلسه از هر گونه قصد توهینی به پیراهن تیم ملی اعلام برائت کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)