مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپولیس از سمت خود استعفا کرد.

نتایج پرسپولیس و انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس باعث شد حبیب کاشانی روز گذشته به دیدار عباسی وزیر ورزش و جوانان برود. کاشانی در این جلسه استعفای خود را به وزیر ورزش ارائه کرد تا دست او برای انتخابات جدید باز باشد.

خبرنگار فارس با حبیب کاشانی تماس گرفت اما فردی تلفن همراه وی را پاسخ داد و گفت کاشانی در جلسه شورای شهر است. محمد عباسی روز گذشته اعلام کرده بود اعضای هیئت مدیره پرسپولیس و استقلال امروز معرفی می‌شوند.

 

 

مدیر پیشین روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و سردبیر روزنامه پرسپولیس گفت: حبیب کاشانی شب گذشته استعفای کتبی‌اش را به عباسی داد.

عباس علیپور باجناق حبیب کاشانی اظهار داشت: استعفای حبیب کاشانی صحت دارد و این اتفاق با توجه به نظراتی که کاشانی داشت به جلسه شب گذشته وی با وزیر ورزش برمی‌گردد. کاشانی نظرات و پیشنهاداتی داشت و طبیعی است پس از این جلسه به این نتیجه رسیده که نباشد.

وی ادامه داد: این خبر کاملا درست است و کاشانی استعفای خود را به صورت مکتوب در اختیار عباسی قرار داده تا او تصمیمات لازم را بگیرد.

 

2 قهرمانی در جام حذفی ، چهارمی لیگ برتر ، 10 شکست در فصل ، 5 شکست متوالی ، باخت در سه دربی پیاپی و چهارم شدن پرسپولیس در دور اول لیگ قهرمانان آسیا از جمله نکات کارنامه مدیریت او در پرسپولیس می باشد.

 

کاشانی پس از پایان فصل گذشته جام حذفی نیز استعفا کرده بود که پس از دیدار با علی سعیدلو بار دیگر به سمت خود بازگشت و تاکید کرد حرفی از استعفا نزده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)