سایت «گیسنا آلگماینه» روز گذشته در گزارشی درخصوص صعود اینتراخت براونشویگ به گفت‌وگو با دانیال داوری به عنوان یکی از ارکان اصلی موفقیت این تیم پرداخت.

به گزارش خبرآنلاین ؛  «گیسنا آلگماینه»‌با عنوان «داوری نمی‌خواهد در بوندس‌لیگا توریست باشد.» نوشت: صدای او گرفته و مشخص بود هنوز خستگی ناشی از جشن‌های 48 ساعته صعود تیم در او باقی مانده اما با این حال با آرامش کامل به سؤالات ما پاسخ داد. دانیال داوری می‌گوید یوپ هاینکس سرمربی بایرن‌‌مونیخ بابت این موفقیت به او و دیگر بازیکنان تیم تبریک گفته. او تبریک هاینکس را از تلویزیون شنیده اما یورگن کلوپ سرمربی دورتموند شخصاً به خود او تبریک گفته است. دانیال داوری طی 28 هفته اول بوندس‌لیگای B در این فصل دروازه‌بان ثابت تیمش بوده اما در سه هفته اخیر بازی‌ها از روی نیمکت تماشاگر بازی‌های تیمش بود.

مارک آرنولد مدیر ورزشی اینتراخت در این خصوص می‌گوید: ما در تیم اجازه دادیم تا دانیال در سه هفته اخیر بر روی نیمکت بنشیند تا برای حضور در تیم‌ ملی ایران خسته نباشد، ضمناً دوست داشتیم در این فصل به پتکوویچ هم بازی برسد ولی با این حال نیز نیمکت‌نشینی برای او مشکل بود چرا که دانیال یکی از ارکان موفقیت ما در این فصل بود. دانیال داوری خود درخصوص صعود تیمش و جشن‌های روزهای اخیر گفت: «در دیدار مقابل اینگل اشتاد 2500 تماشاگر ما را همراهی می‌کردند که شب همان دیدار با همراهی آنها جشن گرفتیم. فردای آن روز پس از بازگشت به براونشویگ با وجود خستگی زیاد با تعداد زیادی از طرفداران پرشور تیم روبه‌رو شدیم و برای ساعت‌ها در استادیوم خودمان پایکوبی کردیم. صعود پس از 28 سال هواداران ما را خیلی به هیجان آورده بود اما این تازه اول راه است، بوندس‌لیگا رقابت‌های بزرگی است و ما باید از حالا به فکر موفقیت در آن بازی‌ها باشیم.» دانیال داوری اولین تجربه بازی خود را در جوانان ویسک پشت‌سر گذاشت و پس از آن به ماینتس رفت و زیرنظر یورگن کلوپ کار کرد و حالا نتایج کار او زیرنظر کلوپ در براونشویگ مشخص شده است. دانیال درخصوص تبریک کلوپ می‌گوید: «از تبریک او خوشحالم اما این فقط یکی از سیل تبریکاتی است که به من رسیده و جالب اینکه اکثر تبریکات برای من از ایران آمده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)