جمعه 4 بهمن (10:33)

مرجع خبری پرسپولیس : در این حال یکی از کارمندان باشگاه پرسپولیس که اصرار داشت نامش فاش نشود از توافق با افشین قطبی خبر می دهد !

یک وقت فکر نکنید فوتبال ما کمی هم حاشیه دارد چون در اصل حاشیه در کشور ما کمی هم فوتبال دارد ! آن قدر حواشی گوناگون در هر مقطع لیگ هشتم وجود داشته که دست اهالی قلم برای نوشتن باز باشد . از همان روزهای نخستین لیگ هشتم و ماجرای جدایی افشین قطبی از پرسپولیس تا بازگشت نوبرانه اش و مجددا خداحافظی با امپراطور (!) و قرار دادش گرفته تا سریال تماشایی داریوش مصطفوی با آن پایان دراماتیک پیرمرد که البته فقط برای خودش اندکی حس درام ایجاد کرد ! حالا هم ماجرای استخدام سرمربی خارجی و البته در حاشیه موضوع برنامه 90 باعث شده تا حداقل ما قرمز نویسان در هیچ مقطعی احساس کمبود موضوع نداشته باشیم و حتی برای انتخاب موضوع به دردسر هم بیفتیم !
با تساوی دیروز مقابل مس کرمان پیش بینی می شود بازهم بحث انتخاب سرمربی خارجی سرخ ها در اولویت کاری رسانه ها و مطبوعات ورزشی کشور قرار خواهد گرفت . ماجرای کشدار سرمربی جدید سرخ ها آنقدر یکنواخت و خسته کننده شده که کاپیتان تیم هم پیش از بازی مقابل مس خواهان تصمیم قاطع هیات مدیره در این خصوص شده بود . با این حال اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هیچ سیاست مشخصی برای این مهم ندارند به طوریکه حسین هدایتی (ملقب به عابر بانک) رئیس هیات مدیره پرسپولیس در تازه ترین اظهار نظرش گفته بود :” من تا کنون حتی یک دقیقه هیچ ماموریتی برای مذاکره با سرمربی خارجی نداشتم و حتی یک دقیقه با هیچ کس مذاکره نکردم ” . پیش تر سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که سرانجام ماجرای استخدام سرمربی خارجی چه خواهد شد گفته بود  : فعلا فقط می توانم بگویم پیروانی سرمربی است .
این که این فعلا اصولا از نظر زمانی چه نوع شکل دستوری دارد بر ما پوشیده است چون با هر پیروزی ” فعلا ” در هیات مدیره پرسپولیس تبدیل می شود به حال کامل یا شاید حتی “*مضارع استمراری ” و بعد از هر شکست و ناکامی به ترکیب ” حال استمراری تبدیل می شود ” یعنی در حال جست و جو برای پیدا کردن سرمربی خارجی ! منابع نزدیک به باشگاه پرسپولیس خبر می دهند تلفن های دفتر عباس انصاری فرد این روزها به طور مداوم پاسخگوی مدیر برنامه هایی است که سعی دارند به هر شکل ممکن گزینه مورد نظر خود را مناسب ترین فرد برای هدایت سرخ ها نشان دهند و همگی با یک جواب از سوی آقای مدیر عامل مواجه می شود :” بررسی می کنیم و پاسخ را به شما اطلاع می دهیم !” سیاست یک بام و دو هوای مدیران پرسپولیس در حالی ادامه دارد که هر روز یک نام جدید برای هدایت این تیم مطرح می شود و صفحات روزنامه ها و سایت های ورزشی پر شده از حدس و گمان ها و نام هایی که مشخص نیست چگونه منتشر می شوند ! و البته بجز چند مورد تکذیب هم نشده اند .
در این حال یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس دیروز در مصاحبه با خبرنگار” مرجع خبری پرسپولیس” مدعی شد هیات مدیره باشگاه با یکی از گزینه های مورد نظر خود به توافق نهایی رسیده و طی دو هفته ی آینده در کنفرانس مطبوعاتی باشگاه رسما به عنوان سرمربی جدید سرخ ها معرفی خواهد شد . گفته می شود فرد مورد اشاره از نظر اعتبار و کارنامه بسیار بزرگتر از یورگن گده آلمانی و حتی آری هان هلندی است . در این شرایط همچنان یک علامت سوال در ذهن هر هوادار نقش می بندد که در صورت توافق نهایی با گزینه مورد نظر و در حالی که کمتر از دو ماه تا آغاز رقابت های لیگ قهرمانان آسیا زمان باقی مانده علت این اتلاف وقت چیست ؟ و براستی افشین پیروانی و کادر فنی پرسپولیس چه گناهی کرده اند که هنوز هیچ تضمینی بابت آینده شغلی خود ندارند تا بر اساس آن سیاست های خود را پایه ریزی کنند ؟ و در پایان این نکته را هم فراموش نکنید که یکی از کارمندان باشگاه پرسپولیس که خواسته نامش فاش نشود از خبر توافق مدیران باشگاه با افشین قطبی خبر می دهد ! اگر ادعاهای مهدی حاج باقر در خصوص پیشنهادات تیم های ملی کره و ژاپن برای سپردن هدایت تیم هایشان به افشین قطبی صحیح باشد افشین قطبی چگونه چنین موقعیت طلایی را از دست می دهد تا بار دیگر هدایت یک تیم باشگاهی را بدست بگیرد ؟
در پایان ذکر این نکته الزامی است که معادله چند مجهولی انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس همچنان ادامه دارد و متاسفانه هیچ کدام از مسئولان بلند پایه این تیم به شرایط حساس پرسپولیس در مقطع کنونی به درستی واقف نیستند . 

اختصاصی // پویا نوایی – امانت داری – استفاده از این مطلب با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس بلامانع است .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)