پرسپولیس نیوز : قائم مقام باشگاه پرسپولیس در حالی منکر دادن اولتیماتوم به حمید درخشان شده است که محتوای جلسه شنبه شب در باشگاه پرسپولیس گویای برکناری قریب الوقوع سرمربی پرسپولیس است.

 بحث برکناری حمید درخشان از سرمربیگری پرسپولیس موضوع جدیدی نیست. بعد از انتخاب محمد حسین نژاد فلاح به عنوان قائم مقام باشگاه بود که اخبار زیادی از مذاکره وی با مربیانی همچون افشین قطبی و برانکو ایوانکوویچ در رسانه‌ها منتشر شد؛ مذاکراتی که به تایید این مربیان هم رسید. با این حال نتایج قابل قبول پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا تسکینی بود بر حواشی مختلف و اخبار مربوط به برکناری حمید درخشان.

البته این فضای امن برای سرمربی پرسپولیس زیاد دوام نداشت چرا که با شکست پرسپولیس برابر النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا و سپس توقف سرخپوشان برابر تیم انتهای جدولی راه آهن در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، مجددا قائم مقام باشگاه را بر آن داشت تا شمشیر تغییرات را از غلاف بیرون بکشد.

جلسه نژاد فلاح با حمید درخشان که روز شنبه برگزار شد، در همین ارتباط بود. هرچند قائم مقام باشگاه پرسپولیس مقابل خبرنگاران انجام تغییرات را تکذیب کرد و از همه خواست که به بازی با النصر فکر کنند اما این جلسه با ماهیت برکناری کادر فنی سرخپوشان تشکیل شده بود که بنا به دلایلی برکناری سرمربی فعلی پرسپولیس منتفی شد.

یک منبع آگاه و نزدیک به باشگاه پرسپولیس در این خصوص، گفت: قرار بود درخشان در جلسه روز شنبه برکنار شود که این اتفاق با گذاشتن چند شرط و قبول آن از سوی دو طرف رخ نداد.

گفته می‌شود بازی برگشت پرسپولیس با النصر که روز چهارشنبه هفته جاری برگزار می شود آخرین فرصت درخشان است. در صورتی که سرخپوشان نتوانند در این بازی به برتری برسند، مذاکرات با برانکو ایوانکوویچ نهایی خواهد شد و این مربی به زودی راهی ایران می‌شود تا روی نیمکت سرخپوشان بنشیند. قرارداد با برانکو یکسال و نیمه خواهد بود و وی سال آینده هم سرمربی پرسپولیس خواهد بود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)