پرسپولیس نیوز : پس از بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس و جدایی او از ریزه اسپور تحرکات عجیبی شکل گرفته و هر روز اتفاقات جدیدی درمورد این پرونده به گوش می رسد.

روند بازگشت مهدی طارمی به قدری غیرمنتظره بوده که هر روز ابعاد جدیدی از آن روشن می شود و حالا خبرهایی درخصوص پشت پرده های این انتقال و جزئیات آن به دستمان رسیده است. اتفاقاتی که باعث شده فدراسیون فوتبال ایران شدیدا با مسئولان باشگاه ریزه اسپور برخورد کند.

پس از بازگشت طارمی این مساله مطرح شد که پرسپولیس باید برای خسارت بازگشت طارمی رقمی در حدود ۱۲ میلیارد تومان به باشگاه ترکیه ای پرداخت کند که خیلی زود تکذیب شد.

بلافاصله پس از منتفی شدن  این جریمه این خبر دست به دست شد که طارمی در صورت بازی برای پرسپولیس دو سال محروم می شود و پرسپولیس حق شرکت در نقل و انتقالات را نخواهد داشت.

این خبر هم پشتوانه ای نداشت تا این که بخش هایی از قرارداد طارمی و رضاییان در کمال تعجب در رسانه های ایرانی به انتشار درآمد. این که چطور و از چه منبعی قرارداد یک بازیکن ایرانی با یک باشگاه خارجی می تواند به رسانه های داخل درز کند جای سوال داشت. بخش های مورد تاکید در سندهای منتشر شده ثبت قرارداد طارمی با ریزه اسپور در فدراسیون فوتبال ترکیه و مرجعیت فیفا برای حل اختلاف این بازیکن با باشگاه بود.

پشت پرده همه این خبرها و اطلاعاتی که در رسانه ها منتشر می شود برخی افرادند که از انتقال طارمی به ریزه اسپور ترکیه منتفع شده و پورسانتی به مبلغ ۱۲۰ هزار یورو به دست آوردند اما منتفی شدن انجام این قرارداد مانع رسیدن این افراد به پولشان شده است. دو نفر از این اشخاص ایرانی و یک نفر مدیر برنامه های ترکیه ای مهدی طارمی هستند.

در جدیدترین پرده تحولات ایمیل هایی از سوی باشگاه ریزه اسپور ترکیه برای باشگاه های ایرانی و برخی ایجینت ها ارسال شده و از آنها خواسته شده در صورت بازی مهدی طارمی مقابل تیمشان از این بازیکن شکایت کنند! جالب است بدانید این باشگاه چطور به ایمیل های باشگاه های ایرانی دست پیدا کرده، آنها به سیستم TMS متصل شده و ایمیل باشگاه های ایرانی را به دست آورده اند که برخی از آنها ایمیل رسمی باشگاه بوده و برخی دیگر ایمیل شخصی نمایندگان باشگاه است و تعدادی از پیام ها به مقصد نرسیده است. در متن این پیام ها آمده اگر مهدی طارمی مقابل تیم شما بازی کرد غیرقانونی است و می توانید از او شکایت کنید.

یکی از مسئولان فدراسیون در این باره گفت: وقتی از این اتفاق باخبر شدیم و ارسال چنین ایمیلی به باشگاه های ایرانی را مشاهده کردیم فورا با باشگاه ریزه اسپور تماس گرفته و اعتراض شدید خود را نسبت به رفتار این باشگاه اعلام کردیم. به باشگاه ترکیه ای اعلام کردیم شما باید اطلاع داشته باشید وضعیت ITC جزو اسرار قرارداد یک بازیکن است و نباید توسط شما فاش شود، اگر شکایتی دارید با استفاده از مدارک و شواهد خود پیگیری کنید و به حقتان برسید، این که برای باشگاه ها ایمیل ارسال کنید عملی دور از عرف فوتبال است. رفتار ناشایست باشگاه ریزه اسپور که با تحریک برخی افراد که منافعشان در این انتقال از بین رفته باعث شد با آنها شدیدا برخورد کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)