پرسپولیس نیوز : در حالی که برخی از رسانه‌ها صرفاً به انتشار خبر احتمال پیوستن بیرانوند به تیم تورینو پرداخته‌اند، جزئیات بیشتری درباره شیوه قرار گرفتن نام سنگربان پرسپولیس در کنار نام تیم دوم شهر تورین اعلام شده است.

اخیراً اخباری در برخی رسانه‌های ایتالیایی منتشر شده مبنی بر احتمال پیوستن علیرضا بیرانوند به تیم فوتبال تورینو. در حقیقت نشریه ایتالیایی‌زبان توتواسپورت چاپ تورین، دو روز پیش نقل قولی از سنگربان ایران پرسپولیس منتشر کرد با این مضمون که او رؤیای بازی در دربی تورین و مصاف دوباره با کریستیانو رونالدو را دارد، همان کسی که پنالتی‌اش را در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گرفت.

حالا جای سوال دارد که تیمی که دارای سه دروازه بان است، چگونه اسم بیرانوند و تورینو در کنار هم قرار گرفته است؟ پرسشی که اکنون نشریه توتواسپورت با انتشار یک گزارش به آن پاسخ داده است.

سایت اینترنتی توتواسپورت بخشی از گزارشی که با عنوان «از ایران تا گاو گردون (نشان باشگاه تورینو): بیرانوند اینجاست» در نسخه چاپی‌اش منتشر شده است را روی خروجی خود قرار داده و در آن نوشته است: در شماره امروز نشریه به بررسی سؤالی درباره گزینه‌های تورینو برای جذب یک دروازه‌بان ذخیره پرداخته‌ شده و یکی از آنها یک دروازه‌بان ایرانی است که خودش را به باشگاه پیشنهاد داده است. نام او علیرضا بیرانوند است ، ۲۶ سال سن دارد و برای تیم پرسپولیس ایران بازی می‌کند. در جام جهانی سال گذشته در روسیه او پنالتی کریستیانو رونالدو را گرفت. حالا او به عنوان یک ذخیره برای سیریگو به تورینو پیشنهاد داده شده و این اتفاق بعد از آن رخ داد که مدیربرنامه‌هایش یک پیراهن تورینو و یک کتاب درباره این تیم را به او هدیه داد و این دروازه‌بان ایتالیایی را عاشق تورینو کرد. حالا تورین دارد به جذب او فکر می‌کند و در چند روز آینده نتیجه بررسی‌های این باشگاه مشخص خواهد شد.

توتواسپورت در ادامه به بررسی امتیازات و فواید جذب بیرانوند برای تورینو پرداخته و می‌‌نویسد: در زمینه بازاریابی، جذب بیرانوند از سوی تورینو می‌تواند باعث فروش بسیاری از پیراهن‌های او در ایران شود چون او در بین بسیاری از فوتبال‌دوستان این کشور شخصیت بسیاری محبوبی است. او آنقدر محبوب است که پرسپولیس خود را به آب و آ‌تش می‌زند و هر کاری از دستش ساخته است انجام می‌دهد تا مانع رفتنش شود. اما فقط این موضوع نیست. در حالی ارقام مربوط به خرید بازیکن در فوتبال به شدت بالا رفته است، بیرانوند بند فسخی ۶۰۰ هزار یورویی دارد و این یعنی که هر باشگاه برای خرید او حاضر است این مبلغ را بپردازد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)