پرسپولیس نیوز : کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شهرآورد برای هر دو تیم اهمیت زیادی داشت زیرا بازنده این مسابقه از کورس قهرمانی عقب ماند.

محمد پنجعلی با اشاره به پیروزی سرخپوشان در شهرآورد گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم. پرسپولیس در ابتدا به خوبی حریف را کنترل کرد و سپس توانست به گل برسد.
وی ادامه داد: شاگردان برانکو در طول مسابقه بسیار هوشمندانه عمل کردند و توانستند به خواسته های خود برسند. این سه امتیاز در ادامه لیگ و در راه رسیدن به قهرمانی کمک بزرگی به پرسپولیس خواهد کرد.
کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیروزی در این مسابقه برای هردو تیم اهمیت زیادی داشت و شاید بازنده این مسابقه از کورس قهرمانی دور شد.
پیشکسوت سرخپوشان خاطرنشان کرد: این برد اعتماد به نفس خوبی به بازیکنان داد تا همین روند را حفظ کنند و برای موفقیت های بیشتر گام بردارند.
پنجعلی در مورد حضور در تمرین پرسپولیس خاطرنشان کرد: پیشکسوت، هوادار و اعضای تیم حلقه جدا نشدنی هستند که باید همیشه در کنار هم باشند. اعضای تیم، بازیکنان به ویژه برانکو هم استقبال خوبی از حضور ما کردند. باید هر چند وقت یکبار این اتفاق رخ دهد تا هم تیم روحیه خوبی بگیرد و هم اتحاد میان این حلقه ها حفظ شود.
تیم فوتبال پرسپولیس روز شنبه موفق شد شهرآورد پایتخت را با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان برساند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)