پرسپولیس نیوز: محمد پنجعلی، مدیر تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان و مربیان پایه یک ریال هم دریافتی نداشته‌اند، اما شرایط سخت باشگاه را درک می‌کنیم.

محمد پنجعلی در مورد مشکلاتی که پیرامون تیم‌های پایه پرسپولیس وجود دارد و باعث شد مربیان این تیم‌ها امروز (دوشنبه) نزد انصاری‌فرد بروند، گفت: متأسفانه از ابتدای فصل حتی یک ریال هم به مربیان و بازیکنان پایه پرداخت نشده است و دیروز هم اجازه ندادند در زمین مجموعه شهیداسماعیلی تمرین کنیم. همین مسئله باعث شد مربیان امروز نزد مدیریت باشگاه حاضر شده و مشکلات را مطرح کنند. البته آقای انصاری‌فرد خیلی مشتاق به حل مشکلات است، اما او با کوهی از بدهی‌های انباشته شده مواجه است. من خودم در این چند ماه چند بار با انصاری‌فرد پیرامون مشکلات حرف زده بودم، اما او سخت درگیر بدهی‌های باشگاه بود و در این زمینه کاملاً به انصاری‌فرد حق می‌دهم.

وی در ادامه افزود: باشگاه امروز پول مجموعه شهیداسماعیلی را پرداخت کرد تا بتوانیم حداقل تمرینات را برگزار کنیم و قرار شد تا ۱۰ روز آینده هم پرداختی به بازیکنان و مربیان انجام شود. خدا وکیلی تیم‌های پایه ما هفته‌هاست خیلی خوب نتیجه می‌گیرند و نیاز به توجه دارند. من می‌دانم که باشگاه شرایط سختی دارد و همین چند روز پیش بالای یک میلیارد به بازیکن برزیلی پرداخت شد که بدترین کارنامه را در فوتبال ایران داشت. من کاملاً انصاری‌فرد را درک می‌کنم و می‌دانم او روز‌های سختی را می‌گذراند.

مدیر تیم‌های پایه پرسپولیس با انتقاد از مدیریت پیشین این باشگاه اضافه کرد: خیلی راحت یک بازیکن برزیلی که هنوز هم مشخص نیست او واقعاً فوتبالیست بوده یا نه را به پرسپولیس آوردند و قرارداد چند میلیاردی با او امضا کردند. همه عملکرد فنی او را دیدند و در آخر هم چند میلیارد پول گرفت و رفت. هیچ‌کس هم خودش را مسئول آوردن جونیور ندانست و جوابگو نشد که واقعاً خودش جای تأسف و بحث دارد. البته تا بوده همین بوده است و قطعاً از این بازیکنان در آینده باز هم به فوتبال ایران خواهند آمد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)