پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس خیلی دیر تمرینات گروهی‌اش را آغاز کرد بسیاری از تیم‌ها در همان زمان دوران قرنطینه گروهی تمرین می‌کردند، اما چون پرسپولیس زیر ذره‌بین مجبور انفرادی تمرین کند.

محمد پنجعلی در خصوص شرایط تیم پرسپولیس اظهار داشت: به نظرم شرایط تیم خوب است شاید مصدومیت انصاری و نادری در سمت چپ کمی مشکل‌ساز باشد که به نظر من بازیکنانی هستند که جایگزین این دو نفر باشند تا مشکلی در بازی با پیکان از این جناح پیش نیاید.

وی ادامه داد: گل‌محمدی خودش در زمان بازی دفاع بوده است و قطعا می‌تواند مشکل دفاع پرسپولیس را حل کند، درست است که دو بازیکن تخصصی چپ را نداریم، اما قطعا یحیی کاربلد است و می‌داند باید چگونه این ضعف را پوشش دهد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص قهرمانی این تیم افزود: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست، بازیکنان نباید به این فکر کنند که ۱۰ امتیاز جلو هستند و تیم‌ها را دست کم بگیرند، چون اگر با این تفکر به زمین بیایند خیلی زود تیم دچار مشکل می‌شود.در ضمن پرسپولیس خیلی دیر تمرینات گروهی‌اش را آغاز کرد بسیاری از تیم‌ها در همان زمان دوران قرنطینه گروهی تمرین می‌کردند اما چون پرسپولیس زیر ذره‌بین است مجبور بود انفرادی تمرین کند.

پنجعلی درباره اینکه گل‌محمدی می‌تواند سال‌ها نیمکت پرسپولیس را تضمین کند عنوان کرد: یحیی خودش را ثابت کرده است هم زمان بازی خیلی باهوش بود و هم زمان مربیگری، اکثر کارشناسان هم بر عقیده‌اند که گل‌محمدی مربی بسیار خوبی است چه زمانی که در پرسپولیس کار کرده و چه زمانی که در تیم‌های دیگر مربیگری می‌کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)