پرسپولیس نیوز : مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه این تیم باید در خط دفاع دو بازیکن دیگر جذب می‌کرد، گفت: علیرضا بیرانوند برای پرسپولیس یک نعمت محسوب می‌شود.

محمد پنجعلی، درباره دیدار پرسپولیس با الاهلی عربستان در دیدار برگشت لیگ قهرمانان آسیا گفت: این بازی واقعاً حساس است ولی به آن خوشبینم. پرسپولیس در امارات احساس غریبگی و میهمان بودن نمی‌کند. در بازی رفت هم تماشاگران زیادی از پرسپولیس حمایت کردند.

وی افزود: خوشبختانه پرسپولیس بازی به بازی هماهنگ‌تر شد و الان مشکلی نداریم. نفرات روی نیمکت هم خوب هستند. بازیکنان یک دل هستند و به موفقیت پرسپولیس فکر می‌کنند.

مدیر آکادمی پرسپولیس یادآور شد: پرسپولیس بهترین دروازه بان آسیا را دارد. علیرضا بیرانوند برای این تیم یک نعمت محسوب می‌شود. به زعم خیلی از کارشناسان، پرسپولیس محکم‌ترین خط دفاعی را هم دارد. اما شخصاً یک نگرانی دارم. اگر یکی از مدافعان وسط پرسپولیس غایب باشد، این تیم به مشکل می‌خورد. پرسپولیس باید یکی دو بازیکن دیگر در این پست جذب می‌کرد. البته محمد نادری با همین نیت جذب شد ولی مصدومیت‌های کار دست پرسپولیس داد.

پنجعلی در ادامه درباره اخراج محمدعلی یحیوی مربی دروازه بان های تیم امید پرسپولیس به خاطر حمایتش از استقلال، تصریح کرد: مسئله خاصی نبود. صحبت‌های یحیوی باعث ناراحتی خیلی از هواداران شد. خودم هم ابتدا باور نمی‌کردم یحیوی این حرف را زده است ولی وقتی فایل صوتی را گوش دادم متوجه شدم صحت دارد. به هر حال یحیوی هم نظر شخصی خودش را دارد ولی چون زیر مجموعه یک باشگاه دیگر بود، انتظار می‌رفت این حرف را نزند.

وی یادآور شد: یحیوی فرد آرامی بود و زحمت زیادی برای پرسپولیس کشید. از او به خاطر تلاشش در باشگاه تشکر می‌کنم. همیشه بازیکنانی بوده اند که از پرسپولیس به استقلال و یا از استقلال به پرسپولیس آمده اند و مشکلی هم پیش نیامده است اما وقتی نظرات شخصی رسانه‌ای می‌شود، انتقاد هواداران را هم در پی خواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)