پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اینکه استقلال و پرسپولیس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به همدیگر نخوردند اتفاق خوبی برای فوتبال ایران محسوب می‌شود.

محمد پنجعلی درباره قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که باعث شد استقلال و پرسپولیس به ترتیب به مصاف السد و الدحیل قطر بروند گفت: اینکه تیم های ایرانی به همدیگر نخوردند اتفاق خوبی برای فوتبال ایران است. چون در اینصورت اگر استقلال و پرسپولیس بتوانند رقبای خود را شکست دهند می‌توانند به نیمه نهایی برسند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بدون باخت بودن الدحیل در بازی های فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: آنها تیم فوق العاده قدرتمندی هستند. در تمام پست ها بازیکنان بین المللی زیادی دارند. بودجه کلانی در اختیار خواهند داشت و برایشان مهم است که بتوانند این جام را فتح کنند. با این حال قلبا اعتقاد دارم پرسپولیس می تواند از سد این تیم بگذرد.

وی ادامه داد: روزهای سختی در انتظار پرسپولیس است. به هر حال این باشگاه نمی تواند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی شرکت کند. نباید برانکو را تنها گذاشت. او خیلی خوب توانسته است تاکنون مدیریت فنی تیم را انجام دهد. از این به بعد هم باید اجازه دهیم کارش را انجام دهد. الدحیل تیم جان سختی است اما نباید از حریف غول بزرگی بسازیم. توانایی بازیکنان پرسپولیس ستودنی است.

پنجعلی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان پرسپولیس در چنین شرایطی باید قید حضور در خارج از کشور را بزنند اظهار داشت: واقعا باید یک بازیکن با تمام وجودش بخواهد که پیراهن تیم با ارزشی همچون پرسپولیس را بپوشد. جایگاه اجتماعی که در این تیم دارند را هیچ کجای آسیا پیدا نمی کنند. ضمن اینکه در فوتبال حرفه‌ای هر اتفاقی ممکن است بیفتد و نباید یک بازیکن را به زور نگه داشت. ضمن اینکه نیمکت پرسپولیس نیز پرمهره است و اگر نخواهند در این تیم بمانند مطمئنا جانشینان مناسبی برایشان وجود خواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)