پرسپولیس نیوز: کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که این تیم می‌توانسته باز هم از محسن مسلمان بهترین استفاده را داشته باشد.

محمد پنجعلی در مورد شرایط سخت پرسپولیس و باز نشدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی گفت: این اتفاق اصلاً خوب نیست و پرسپولیس فصل آینده کار سختی در پیش خواهد داشت. انتظار می‌رفت که در این شرایط همه بازیکنان به فکر تیم باشند و هدف‌های فردی را کنار بگذارند، ولی برخی تصمیم به جدایی گرفتند. قطعاً پرسپولیس چالش سختی در این زمینه خواهد داشت و امیدوارم هواداران در فصل جدید، خیلی بیشتر از سال‌های اخیر تیم‌شان را حمایت کنند.

وی ادامه داد: پرسپولیس حالا بیشتر از فصول گذشته به حمایت هوادارانش نیاز دارد و آنها نباید این تیم را که دو سال پیاپی قهرمان شد تنها بگذارند. امیدوارم دیگر بازیکنان هم قرادادشان را تمدید کنند تا پرسپولیس بیشتر از این ضرر نکند. اگر پرسپولیس نیم‌فصل اول را با شرایطی خوب به اتمام برساند، می‌تواند در نیم‌فصل دوم با جذب بازیکن، به هدفش که کسب سومین قهرمانی پیاپی است، برسد.

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به جدایی محسن مسلمان و اینکه برانکو در نهایت او را در فهرست مازاد قرار داد، تصریح کرد: مسلمان بازیکن خوبی است که در این چند سال عملکرد مثبتی در پرسپولیس داشت، ولی در مورد مسائل فنی فقط سرمربی تصمیم می‌گیرد و باید به نظر برانکو احترام گذاشت. پرسپولیس می‌توانست باز هم بهترین استفاده را از مسلمان ببرد، ولی ظاهراً نظر برانکو چیز دیگری بوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)