پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از هواداران این تیم به خاطر شکست مقابل پرسپولیس عذرخواهی و از عملکرد داور این مسابقه گلایه کرد.

سیداکبر پورموسوی پس از دیدار فولاد مقابل پرسپولیس و شکست ۳ بر صفر تیمش اظهار داشت: به پرسپولیس بابت کسب این سه امتیاز حساس تبریک می‌گویم و از هواداران‌مان هم عذرخواهی می‌کنم که روی فرم اصلی خودمان نبودیم. من یک مقدار هم از آقای زرگر (داور بازی) گلایه دارم که به نظرم می‌توانست بهتر قضاوت کند. اگر هم بازیکنان ما کمی بیشتر دقت کرده بودند و مرتکب اشتباه نمی‌شدیم، شاید با نتیجه ۳ بر صفر شکست نمی‌خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خاطرنشان کرد: بازیکنان ما در این بازی خودشان نبودند و باورشان نسبت به خودشان پایین بود. همه خودشان را قبول دارند، اما ما خودمان را قبول نداریم که همین مسئله باعث شد شکست بخوریم. امیدوارم در هفته‌های آینده بهتر شویم.

پورموسوی در خصوص دو بازیکن برزیلی جدید فولاد که یکی از آنها مقابل پرسپولیس بازی کرد و این پرسش که آیا از این بازیکنان رضایت دارد یا نه، گفت: بله، تارتا هفته گذشته هم بازی کرد و پاس گل داد و این هفته هم او را به میدان آوردیم. هر دو بازیکن برای هماهنگی بیشتر، نیاز به زمان دارند، اما با توجه به نیازی که داشتیم در دو هفته ابتدایی از تارتا بیشتر استفاده کرده‌ایم.

وی درباره اینکه فولاد را در این فصل چگونه ارزیابی می‌کند، اظهار داشت: این بازی تازه هفته دوم بود و ۲۸ هفته دیگر داریم. به هواداران قول می‌دهم با تمام توان و تجربه‌مان کار کنیم. تیم ما قابل احترام بود و این شکست هم نشانه پیروزی برای آینده است. ما قول می‌دهیم برای هفته‌های بعدی بیشتر تلاش کنیم و شرمنده هوادارانی شدیم که از اهواز به اینجا آمده بودند و خستگی روی تن‌شان ماند. قول می‌دهم در هفته‌های آینده این شکست را جبران کنیم.

به گزارش تسنیم، سیداکبر پورموسوی در نشست خبری پس از بازی نیز گفت: به تیم پرسپولیس و آقای برانکو بابت برد خوبی که کسب کردند، تبریک می‌گویم. همین‌طور از هواداران‌مان بابت شکستی که برای ما غیرمنتظره بود، عذرخواهی می‌کنم. به نظرم اگر بازیکنان‌مان خودشان را باور داشتند، نتیجه طور دیگری رقم می‌خورد. یک مقدار هم از آقای زرگر گلایه دارم، چون واقعاً با ما سختگیرانه برخورد کرد و اگر بازیکن ما (سینا مریدی) اخراج نمی‌شد، نتیجه حداقل مساوی می‌شد!

وی در خصوص عملکرد خط دفاعی و دروازه‌بان تیم فولاد که عملکرد خوبی هم نداشتند، تصریح کرد: گفتم که ما امروز خودمان نبودیم و اگر بچه‌های ما خودشان را باور می‌کردند، بهتر از این بازی می‌کنیم. درباره عملکرد خط دفاعی و دروازه‌بان تیمم هم باید بگویم وقتی بازیکن‌مان اخراج شد، مقابل خط دفاعی ما خالی شد و وقتی این اتفاق می‌افتد، عمق خط دفاعی آسیب‌پذیر می‌شود. امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم، چون هواداران‌مان انتظار دارند که این فصل فولادی متفاوت را ببیند و قول می‌دهم فولادی که هواداران انتظار دارند را در هفته‌های آینده ببینید.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص اینکه پست حسن بیت‌سعید همان پستی بود که سال گذشته در استقلال داشت و نتوانست کارایی لازم را برای سرخپوشان خوزستانی داشته باشد، گفت: پست تخصصی حسن بیت‌سعید همان وینگر چپ و راست است و سالی که با استقلال خوزستان قهرمان شد، در همان پست بازی کرد، آنهم با بهترین عملکردی که از خود نشان داد. سال گذشته هم وقتی نیم‌فصل به ما اضافه شد، در همین پست بازی کرد و از زمان ورود او و در همان هفته‌های ابتدایی توانستیم ۱۰، ۱۲ امتیاز کسب کنیم. پست تخصصی بیت‌سعید همین پست است.

پورموسوی درباره سؤال دیگری مبنی بر اینکه سروش رفیعی در نیم‌فصل دوم بازیکن پرسپولیس است و بهتر نبود در این بازی مورد استفاده قرار نمی‌گرفت، گفت: سروش یک بازیکن حرفه‌ای است و ما با او قرارداد یک ساله داریم و تا زمانی که در تیم ما باشد، تلاش می‌کنیم از تجربه او استفاده کنیم. هواداران او را تشویق کردند و فکر نمی‌کنم این بازیکن با این اتفاق تحت تأثیر قرار گرفته باشد. سروش یک بازیکن حرفه‌ای است و تا زمانی که قرارداد داشته باشد، به تیمش تعصب دارد و فوتبال خودش را بازی می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)