سرمربی استقلال خوزستان در خصوص شایعاتی که این روزها در مورد حمایت از پرسپولیس به راه افتاده است، گفت: به نظر من صدرنشینی پرسپولیس شائبه‌ای ندارد و آنها مستحق‌ترین تیم برای قهرمانی هستند.

سیداکبر پورموسوی  در خصوص تساوی لحظه‌های آخر تیمش مقابل نفت در غیاب خودش اظهار داشت: واقعیت این است ما مقابل نفت برای برد بازی کردیم. من که در ورزشگاه بودم و بازی را از بالا می‌دیدم، شهادت می‌دهم تیمم نه دفاعی بازی کرد و نه ضد فوتبال بازی کردیم. سرعت بازی را هم نگرفتیم و حتی وقتی عقب بودیم بازی جوانمردانه را رعایت کردیم. بازیکنان ما روح بزرگی دارند که با تمام مشکلات خوب کار می‌کنند و داشتن این روح بزرگ را به آنها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: ما در بازی با نفت موقعیت‌های خوبی برای پیروز شدن داشتیم. آنها هم دو موقعیت خوب و تک به تک داشتند، اما با موقعیت‌هایی که ما داشتیم حق‌مان پیروزی بود. در 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم چند موقعیت خوب داشتیم که دروازه‌بان آنها فوق‌العاده کار کرد. باید نفت را می‌بردیم، با این حال توانستیم در لحظات پایانی بازی گل مساوی را بزنیم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان در خصوص اینکه با شروع نیم‌فصل دوم تیمش عملکرد بهتری نسبت به نیم‌فصل اول داشته و مقابل تیم‌های قدرتمند لیگ خوب نتیجه گرفته است، گفت: ما باید بهتر از این ظاهر شویم تا جزو بالانشین‌های جدول باشیم و در لیگ قهرمانان آسیا هم بهتر کار کنیم. فاصله بازی‌ها خیلی به هم نزدیک شده که این مسئله به بازیکنان فشار وارد می‌کند. به نظرم باید قوای تیم را در بازی‌های پیش‌رو تقسیم کنیم تا بدن بازیکنان‌مان خالی نکند. از همین‌رو در هفته‌های آینده در ترکیب جابه‌جایی خواهیم داشت و از همه نیروها استفاده می‌کنیم تا توان‌مان را برای بازی‌های آسیایی حفظ کرده باشیم. امیدوارم با این شرایط بتوانیم در لیگ هم بهتر از نیم‌فصل اول کار کنیم.

«شایعاتی این روزها به راه افتاده که علی دایی می‌گوید نقشه کشیده بودند پرسپولیس در لیگ و استقلال در جام حذفی قهرمان شود. باشگاه تراکتورسازی هم چند بیانیه در خصوص این اتفاقات منتشر کرده است. آیا شما متوجه این موضوعات شده‌اید و صدرنشینی پرسپولیس همراه با شائبه است؟»، پورموسوی در پاسخ به این سؤال و حرف و حدیث‌های به وجود آمده، تأکید کرد: واقعیت این است که اکنون بازی‌ها فشرده شده و حساسیت‌ها بالا رفته است. حتی اگر کمی از سوی عوامل فوتبال اشتباهی رخ بدهد، شایعات زیاد می‌شود، اما فکر نمی‌کنم شرایطی رقم بخورد که کسی از قصد بخواهد به نفع تیم دیگری کاری انجام دهد. سه هفته دیگر بازی‌ها دوباره تعطیل خواهد شد تا لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود و امیدوارم از این هفته همه مربیان و تیم‌ها دست به دست هم بدهیم تا شرایط آرام شود. من خودم هفته گذشته عصبانی شدم و کنترلم را از دست دادم که از جامعه فوتبال عذرخواهی کردم. به نظرم باید شرایط و جو خوبی ایجاد کنیم و همه دست به دست بدهیم تا فضا آرام شود.

سرمربی استقلال خوزستان با اشاره به صدرنشینی پرسپولیس اظهار داشت: من این شایعات و اینکه پرسپولیس با شائبه صدرنشین است را رد می‌کنم. مطمئناً تیمی که تا به اینجای لیگ بالانشین بوه است، می‌تواند همین روند را پیش ببرد و قهرمان شود. پرسپولیس همه چیز برای قهرمان شدن دارد. مربی خوب، بازیکن خوب، هوادار پر شمار و هر چیزی که برای قهرمانی یک تیم لازم است، در پرسپولیس وجود دارد. به نظرم اگر پرسپولیس قهرمان نشود، یک جای کار ایراد دارد. آنها هفت هشت بازیکن ملی‌پوش دارند، برانکو خودش جزو بهترین مربیان است، در هر بازی 70، 80 هزار تماشاگر هستند که با این تماشاگران از هر تیمی یکی دو گل جلو می‌افتند. پرسپولیس شایسته قهرمانی است، هرچند شاید حین مسابقات و درگیر شدن این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، دیگر تیم‌ها از فرصت استفاده کنند و خودشان را نزدیک کنند، اما پرسپولیس با این شرایط شایسته قهرمان شدن است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)