پرسپولیس نیوز: تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران تمرین پیش از مسابقه با کامبوج را در زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال برگزار کرد.

ملی‌پوشان فوتبال کشورمان عصر امروز تمرینات آماده‌سازی خودشان برای بازی مقابل کامبوج را در مرکز ملی فوتبال پیگیری کردند و زیر نظر کادر فنی به مرور برنامه‌ها و دستورات تیمی پرداختند.

* اتوبوس حامل اعضای تیم ملی رأس ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه وارد مرکز ملی فوتبال شد.

* ملی‌پوشان در ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه برای برگزاری تمرین وارد زمین شماره ۲ آکادمی ملی فوتبال شدند.

* علیرضا بیرانوند، سردار آزمون و مرتضی پورعلی‌گنجی پیش از حضور سایر نفرات در زمین تمرین حاضر شده و به گرم کردن با توپ مشغول شدند.

* بیرانوند در هنگام انجام این بازی هنگامی که بازیکنان توپ را از دست می‌دادند آنها را با زدن پس‌گردنی تنبیه می‌کرد. البته ضربات او شدت نداشت! گرم کردن بیرانوند، سردار آزمون و پورعلی‌گنجی با ورود سایر نفرات تیم ملی به زمین باز هم ادامه یافت که نشان از دوستی و صمیمت زیاد این سه نفر داشت.

* ملی‌پوشان تیم بزرگسالان کشورمان پیش از شروع جلسه تمرینی امروز از کنار زمین شماره یک مرکز ملی فوتبال که محل برگزاری تمرین تیم المپیک ایران بود گذشتند و با حمید استیلی و دیگر اعضای تیم امید خوش و بش کردند و عکسی به یادگار گرفتند.

* بازیکنان تیم ملی بزرگسالان کشورمان در ابتدای تمرین امروز زیر نظر مربی بدنساز به گرم کردن مشغول شدند. در این بخش تمرینی کوین مینیا زیر نظر حرکات متنوعی را برای گرم کردن انجام دادند.

* مارک ویلموتس و وحید هاشمیان در طول اجرای این آیتم بازیکنان را زیر نظر داشتند و با یکدیگر در مورد برنامه‌های تمرینی گفت‌وگو می‌کردند.

* در جریان برگزاری این بخش تمرینی مارک ویلموتس برای لحظاتی به بازیکنان نزدیک شد و نکاتی را به آنها یادآوری کرد.

* در بخشی از این قسمت از تمرین بازیکنان با هدایت مربی بدنساز به انجام حرکات پرشی مشغول شدند که در این بخش پرش‌های سردار آزمون و اقدام او برای زدن ضربه سر جالب و متمایز از سایر نفرات بود.

* ملی‌پوشان کشورمان پس از اتمام این بخش زیر نظر مربی بدنساز به انجام حرکات کششی پرداختند و پس از به قسمت دیگری از زمین رفتند و در دو تیم آبی و نارنجی به بازی آقاوسط برای تمرین پاس‌های کوتاه و همچنین حفظ مالکیت توپ مشغول شدند.

*‌ در طول برگزاری آیتم‌های مختلف بازیکنان، دروازه‌بانان تیم ملی در گوشه‌ای از زمین زیر نظر مربی دروازه‌بانان تمرینات اختصاصی خودشان را انجام دادند.

* در تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران سه نفر از خبرنگاران شبکه RTL کشور فرانسه برای پوشش خبری این تمرین در زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال حاضر بودند.

تیم ملی کشورمان عصر فردا و در ساعت ۱۷ میزبان تیم ملی کامبوج در ورزشگاه آزادی خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)