واقعا بايد از سردار رويانيان تشكر كنم. او با اين حرف به من روحيه داد و شك نكنيد در بازي‌هاي بعد تمام وجودم را براي پرسپوليس مي‌گذارم تا تيم به موفقيت برسد.

درباره پنالتي هدررفته پرسپوليس در مقابل سايپا مهدي مهدوي‌كيا مي‌گويد: «قرار بود من پنالتي را بزنم،اما پولادي طوري مطمئن آمد و توپ را گرفت كه من ديگر چيزي نگفتم…» براي فهميدن اينكه مهرداد پولادي چرا اين‌قدر مطمئن پشت پنالتي ايستاد و چرا با اين همه اعتماد به تفس پنالتي را به آسمان فرستاد بايد رفت سراغ خود او. گفتگوي بازيكن شماره 16 پرسپوليس با ايران ورزشي پيش روي شماست.

در روزي كه مي‌توانستيد سايپا را ببريد و براي اولين بار دو برد متوالي به‌دست بياوريد به تساوي رسيديد.

بعد از چند وقت يك فوتبال خيلي خوب بازي كرديم و مي‌توانستيم سه امتياز را بگيريم اما بي‌دقتي من در كنار بدشانسي برد را از پرسپوليس گرفت. روبروي سايپا عالي بوديم و تنها نتوانستيم سه امتياز كامل را بگيريم.

خودت قبل از پنالتي عالي بودي ولي چرا بعد از آن به هم ريختي؟

‌ وقتي پنالتي را خراب كردم از لحاظ روحي رواني به هم ريختم. اين روزها فشار روي ما زياد است و خيلي دوست داشتم با گل كردن پنالتي به بهبود شرايط تيم كمك كنم اما حيف كه توپ من به تور دروازه نچسبيد.

خودت خواستي پنالتي بزني يا اينكه كسي به تو گفت؟

خودم فكر كردم آن لحظه مي‌توانم پنالتي را گل كنم. به همين خاطر از آقامهدي خواهش كردم كه پشت ضربه بايستم.

قبول داري هيچ‌وقت چپ‌پاها پنالتي‌زن‌هاي خوبي نبودند؟

اين حرف را قبول ندارم. چپ‌پاهايي هستند كه بهترين پنالتي‌ها را مي‌زنند. پس نمي‌شود گفت كه يك بازيكن چون چپ‌پا است حتما پنالتي را خراب مي‌كند.

ولي نبايد زياد هم از تو ايراد بگيرند، چون بزرگترين بازيكنان جهان هم پنالتي از دست مي‌دهند…

اگر نگاه كنيد در فوتبال جهان هم بهترين بازيكنان پنالتي خراب كرده‌اند. مارادونا در جام جهاني 1990 پنالتي خراب كرد، من كه پيش او عددي نيستم البته از تماشاگران پرسپوليس عذرخواهي مي‌كنم. خيلي دوست داشتم در آن شرايط پنالتي‌ام گل شود اما واقعا حيف كه شوتم به بيرون رفت.

وقتي پنالتي را خراب كردي عل كريمي تشويق شد. در اين رابطه چه نظري داري؟

علي كريمي كه بحثش جدا است. به شما گفتم اگر 70 سال ديگر هم صبر كنيم بازيكني با توانايي‌هاي علي‌آقا ظهور نمي‌كند. او در دل مردم جا دارد، چه پرسپوليسي و چه استقلالي. هوادار پرسپوليس كريمي را دوست دارد و به نظرم اگر پنالتي را گل هم مي‌كردم باز هم علي كريمي تشويق مي‌شد.

در طول بازي هم تماشاگران پرسپوليس با شعار پولادي كريمي تو را تشويق مي‌كردند. به نظر مي‌رسد اين شعار به دليل حمايت تو از كريمي سر داده شد…

من هم شنيدم كه هواداران اين شعار را دادند و براي من سعادت است كه بگويند پولادي كريمي. خودم كسي بودم كه در زمان نوجواني براي تماشاي بازي‌هاي كريمي به ورزشگاه مي‌آمدم و حالا هم افتخار مي‌كنم كه كنارش هستم و بازي مي‌كنم. ان‌شاءا… با درايت رويانيان اين مشكل خانوادگي حل مي‌شود و كريمي به خانواده‌اش يعني باشگاه پرسپوليس برمي‌گردد.

رويانيان هم بعد از خراب شدن پنالتي تو گفته فداي سر پولادي، در اين باره صحبت مي‌كني؟

شنيدم، واقعا بايد از سردار رويانيان تشكر كنم. او با اين حرف به من روحيه داد و شك نكنيد در بازي‌هاي بعد تمام وجودم را براي پرسپوليس مي‌گذارم تا تيم به موفقيت برسد.

بعد از بازي كه مشكلي از ناحيه همسترينگ براي تو به وجود نيامد؟

مشكل آنچناني نبود. يك مقدار همسترينگم سفت شده بود كه بعيد مي‌دانم مشكل‌ساز شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)