خبرگزاری پرسپولیس : مهرداد پولادی مدافع چپ پای پرسپولیس که بازی خوبی را مقابل کره به نمایش گذاشت امیدوار است که پرسپولیس با شکست دادن راه آهن رفته رفته به روزهای اوج برگردد.

پولادی ابتدای در مورد این موضوع که آیا شرایط بحرانی پرسپولیس شما را بی‌انگیزه نمی‌کند می‌گوید: ما به هیچ عنوان نباید بی‌انگیزه شویم. در این فصل به اندازه کافی شرمنده هواداران پرسپولیس شدیم و آنها را اذیت کردیم، حالا باید به فکر برد باشیم و امیدواریم که دیگر پرسپولیس نبازد. در دو، سه بازی آخر شرایط خوبی داشتیم و حالا می‌خواهیم خودمان را از انتهای جدول بالا بکشیم.

از پولادی در مورد تقابل با راه آهن سوال می‌کنیم که او اینگونه جواب می‌دهد: بازی سختی داریم، راه آهن امسال خیلی خوب نتیجه گرفته و بازیکنان خوبی هم دارد. آنها روی نیمکت علی دایی را دارند که این کار ما را سخت می‌کند چون این مربی خیلی خوب به بازیکنانش انگیزه می‌دهد و مطمئنا کار سختی مقابل راه آهن داریم. با این حال تلاش می‌کنیم تا ۳ امتیاز را بگیریم.

از پولادی در مورد آینده تیم ملی سوال می‌کنیم که او می‌گوید:« ما نیاز مبرمی به شکست دادن کره داشتیم ولی حالا آن بازی تمام شده و باید به فکر بازی با ازبکستان باشیم. اگر این بازی را ببریم شرایط تیم ملی بهتر خواهد شد ولی باید تا آخرین روز بازی‌ها انگیزه داشته باشیم و به آنچه که می‌خواهیم برسیم. مطمئنا تیم ملی پتانسیل صعود به جام جهانی را دارد و امیدوارم این اتفاق رخ دهد تا رفتن به جام جهانی برزیل را جشن بگیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)