پرسپولیس نیوز :اگر باشگاه پرسپولیس تا چند روز آینده پول بازیکن سکونشین و کروات خود را نپردازد با خطر محرومیت روبرو خواهد شد.

آنتونی گولچ که در زمان مدیریت علی اکبر طاهری به پرسپولیس آمده بود حتی یک دقیقه هم برای این تیم بازی نکرد و ۷ بازی را از روی سکوها نظاره کرد که در نهایت با سوء استفاده از تعطیلات از ایران خارج شد و دیگر به کشورمان برنگشت. این بازیکن سپس با شکایت به فیفا بابت پرداخت نشدن مطالباتش موفق شد حکم محرومیت پرسپولیس در این پرونده را بگیرد تا این باشگاه محکوم به پرداخت ۴۰۰ هزار یورو به گولج شود.

این در حالی است که این بازیکن همان زمان حاضر بود با گرفتن ۴۰ هزار یورو با پرسپولیس تسویه حساب کرده و کار به شکایت نکشد اما بعد از اختلاف نظرهایی که به وجود آمد این بازیکن با شکایت از پرسپولیس این باشگاه را در آستانه محرومیت قرار داد.

بعد از تحولاتی که در چارت مدیریت پرسپولیس به وجود آمد حمیدرضا گرشاسبی در تلاش بود تا بتواند رضایت این بازیکن و وکیلش را جلب کند و در نهایت با رایزنی‌های زیاد گولچ ۱۵۰ هزار یورو تخفیف داد و پرسپولیس باید ۲۵۰ هزار یورو به این بازیکن پرداخت می‌کرد.

باشگاه پرسپولیس قرار است تا ۲-۳ روز آینده این مبلغ را به گولچ پرداخت کند اما هنوز این پول تهیه نشده و در صورتیکه پرسپولیسی‌ها پول این بازیکن را نپردازند خطر محرومیت جدی گریبان این باشگاه را خواهد گرفت. موعد سررسید پرداخت این پول فرا رسیده اما پول این بازیکن هنوز تهیه نشده است. گرشاسبی در تکاپوست تا بتواند این پول را تهیه کند و در صورتی که ۲۵۰ هزار یورو تهیه نشود قهرمان ۲ فصل اخیر فوتبال کشورمان با خطر محرومیت و حتی کسر امتیاز روبرو خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)