مرجع خبری پرسپولیس(09:37) / سه شنبه 10 دی / پيروانى: من و كريمى هيچ اختلافى با هم نداريم

PNNC: بازى امروز را چطور مى بينيد

صددرصد بازى آسانى نداريم ولى مى خواهيم با يك بازى هجومى و با حمايت تماشاگران ملوان را ببريم كه مطمئن هستم همين طور مى شود.

PNNC: ولى ملوان تيم بى دست و پايى نيست كه راحت بشود شكست اش داد.
ما اين را مى دانيم و معتقديم ملوان را نمى شود از پيش باخته تصور كرد. خوبى ملوان اين است كه تدافعى بازى نمى كند و ما مى توانيم برنامه هايمان را اجرا كنيم. ملوان تيم قابل احترامى است ولى ما مى خواهيم قهرمان شويم و براى اين كار بايد حتما تمام بازى ها را ببريم. از همين امروز كارمان را با شكست دادن ملوان شروع مى كنيم.

PNNC: نگران نيستيد كه مشكلات مالى باعث افت انگيزه بازيكنان شود
آنها زحمت مى كشند و بايد حقشان را بگيرند. اميدوارم باشگاه سريع تر حق و حقوق آنها را بپردازد. هر چند معتقدم اين جور چيزها تاثيرى در انگيزه بازيكانم ندارد.

PNNC: ولى ظاهرا همين چند روزه بعضى بازيكنان به خاطر مسائل مالى قهر كرده و قيد تمرين را زده اند!
بازيكنان من با عشق به پرسپوليس آمده اند و به خاطر مسائل مالى خودشان را زير سؤال نمى برند ولى در اين ميان بعضى ها سعى دارند با سوءاستفاده از مشكلات ما را به حاشيه ببرند ولى مطمئن باشيد پرسپوليس با اين چيزها به حاشيه نمى رود.
 

PNNC: پس قهر بازيكنان را تكذيب مى كنيد
صددرصد. كسى از پرسپوليس قهر نكرده و اگر كسى در تمرينات غيبت داشته يا به خاطر مصدوميت بوده يا با اجازه كادر فنى.

PNNC: گفته مى شود شما به خاطر مصاحبه هاى على كريمى بعد از بازى با سايپا با هم به مشكل خورده ايد.
بعضى ها شايد خودشان مشكل دارند كه اين حرف ها را مى زنند! اين حرف ها اصلا درست نيست. بنويسيد افشين پيروانى با هيچ شخصى مشكل ندارد و اگر كسى چيزى گفته از قول خودش بوده.

PNNC: فكر مى كنيد على كريمى هم همين عقيده را دارد
چرا كه نه. مى توانيد از خودش بپرسيد تا مطمئن شويد. نه من با على مشكل دارم، نه او با من. ديگر هم در اين باره سؤال نكنيد. اصلا دلم نمى خواهد درباره هر خبر دروغ و شايعه اى كه به راه مى اندازند حرف بزنم و جواب اين جور آدم ها را بدهم.

PNNC: اين روزها بحث تازه اى درباره داور دربى به راه افتاده و ظاهرا فدراسيون تصميم گرفته براى اين بازى حساس از داوران ايرانى استفاده كند، شما با اين تصميم موافقيد
براى ما فرقى نمى كند. در واقع به قضاوت داوران ايرانى در دربى هم راضى هستيم و مشكلى نداريم.

PNNC: راستى در مورد لغو بازى امروز ذوب آهن صحبتى نداريد … به هر حال هفته آينده شما بايد با اين تيم بازى كنيد و اين مسأله به ضرر پرسپوليس است.
اتفاقا من هم معتقدم نبايد اين بازى را لغو مى كردند. اين كار اصلا منطقى نيست و ما از فدراسيون گله داريم. حالا بحث تيم ملى جداست ولى مگر ذوب آهن چه فرقى با بقيه تيم ها دارد ما هم از تيم عجمان امارات پيشنهاد بازى دوستانه داشتيم ولى به احترام ليگ برتر قبول نكرديم و حالا هم ملى پوشان مان را خسته و كوفته تحويل گرفته ايم. خب اينها به ضرر ماست كه مى خواهيم هفته آينده با ذوب آهن بازى كنيم


PNNC: ممكن است اين حرف هاى شما را خيلى ها بهانه جويى تلقى كنند
مگر حرف بدى زده ام بى منطق كه نمى گويم. اينجا در حق ما ظلم شد. ولى به هواداران قول مى دهم كه هفته آينده هم با يك نتيجه خوب ذوب آهن را شكست مى دهيم و حق مان را مى گيريم. اين كارها باعث نمى شود كه ما بترسيم و نگران باشيم. مطمئن باشيد امروز ملوان را مى بريم و هفته بعد ذوب آهن را ولى هنوز بابت لغو بازى امروز ذوب آهن- داماش گله داريم.

Zoom

رابطه صميمانه پيروانى و كريمى را نمى شود ناديده گرفت اما چند وقتى است كه مى شنويم آنها با هم دچار مشكل شده اند. در اين باره افشين پيروانى مى گويد كه كوچكترين مشكلى با على كريمى ندارد و رابطه شان، همان رابطه قبلى است و حتى بهتر. على كريمى اما وقتى چنين شايعه اى را مى شنود عصبانى مى شود و درحالى كه سعى دارد خود را بى تفاوت نشان دهد خيلى كوتاه توضيح مى دهد: «ول كنيد اين حرف ها را. بعضى ها عادت دارند چرت و پرت بنويسند وگرنه ما با هم مشكلى نداريم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)