جمعه 20 دی (12:23) 

مرجع خبری پرسپولیس: پيرواني: يک مربي خارجي جاي من بياوريد

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: ‌براي حضور در فينال ليگ قهرمانان آسيا مي‌خواهيم مسافر توكيو شويم.

افشين پيرواني اظهار داشت: تمام تيم‌ها در گروه پرسپوليس قدرتمند هستند. همه دوست دارند در اين مسابقات حساس قهرمان شوند پس به هيچ عنوان كار ساده‌اي پيش رو نداريم. بايد در تمام بازي‌ها با انگيزه و تمركز بالا به ميدان برويم.
وي افزود: تمام تيم‌ها مي‌دانند در ايران مشكل خواهند داشت. ورزشگاه آزادي 100 هزار هوادار با پرچم و پيراهن قرمز در خود جاي خواهد داد و حتي يك جاي خالي نخواهد ماند. مطمئن هستم آسيايي‌ها از حضور در ايران و بازي مقابل پرسپوليس وحشت دارند. اين يك نكته مثبت براي ما است. در خارج از خانه هم امتياز بايد به فكر كسب امتياز باشيم.
وي ادامه داد:
سرمربي تيم پرسپوليس خاطرنشان كرد:

الغرافه و فوتبال قطر را با توجه به حضور يك ساله‌ام و همچنين بازي كردن علي كريمي در آن كشور تا حدودي مي‌شناسم. از الشارجه امارات نيز طي دو روز گذشته اطلاعات كامل و جامعي به كمك دوستانم گرفته‌ام.
پيرواني افزود: از الشاب عربستان كه همه مي‌گويند حريف اصلي ما است شناخت كافي ندارم. سعي مي‌كنم در چند روز آينده فيلم‌هاي اين تيم را نگاه و به طور كامل اين تيم را شناسايي كنم.
پيرواني يادآور شد: اگر پرسپوليس هميشگي باشيم هيچ تيمي جلودار ما نخواهد بود. بايد با فراموش كردن مشكلات به فكر موفقيت پرسپوليس باشيم.
پيرواني عنوان كرد: پرسپوليس مي‌خواهد در ديدار فينال ليگ قهرمانان آسيا در توكيو حاضر باشد. قهرماني در آسيا هدف اصلي ما است.
وي در خصوص شرايط فعلي پرسپوليس و تغييرات در اين تيم گفت: من هم مثل تمام بازيكنان ممنوع‌المصاحبه هستم و فقط در مورد ليگ قهرمانان آسيا صحبت مي كنم

پیروانی در خصوص مشکلات پرسپولیس گفت: متاسفانه تیم در شرایط خوبی قرار ندارد و هر مربی ایرانی دیگری هم که به جای من بیاید با اولین شکست مورد انتقاد هواداران قرار خواهد گرفت. تنها کسی که در شرایط فعلی می تواند پرسپولیس را نجات دهد یک سرمربی بزرگ خارجی است و من با اطمینان خاطر می توانم جایم را به او داده و به حمایتم ادامه دهم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)