مرجع خبری پرسپولیس : بازيكن تيم ملي گفت: اگر بستر لازم براي كي‌روش فراهم شود مي‌تواند فوتبال ايران را به جايگاه اصلي خودش برساند

 

پژمان نوري در حاشيه اولين مرين تيم ملي فوتبال در مورد دعوت شدنش گفت: واقعاً باعث خوشحالي من است كه يك بار ديگر به تيم ملي دعوت شدم. ديدار تيم‌هاي ملوان و استقلال اولين بازي بود كه كي‌روش از نزديك آن مسابقه را مي‌ديد. در آن بازي من سرما خورده بودم و روز خوبي را پشت‌سر نگذاشتم آخر بازي هم ترسيدم كه نتوانسته باشم نظر سرمربي تيم ملي را جلب كنم اما خوشبختانه زماني كه فهرست بازيكنان اعلام شد نام من هم بود و خيلي خوشحال شدم.

وي در مورد انتقاداتي كه نسبت به سن بالاي بازيكنان دعوت شده به تيم ملي مي‌شود، عنوان كرد: من بازيكن هستم و حق ندارم در مورد خيلي از مسائل صحبت كنم. در اين فهرست نفرات زيادي وجود دارند كه براي نخستين‌بار است كه به تيم ملي دعوت مي‌شوند. هيچكس نمي‌تواند در مورد فهرستي كه كي‌روش اعلام كرده نظر بدهد چون او تجربه زيادي دارد و غير از او كسي ديگري از علت دعوت بازيكنان باخبر نيست. اگر بستر لازم براي كي‌روش فراهم شود مي‌تواند فوتبال ايران را به جايگاه اصلي خودش برساند.

بازيكن ملوان درباره ديدار اين تيم با استقلال در نيمه نهايي جام حذفي گفت: با حمايت هواداران در انزلي استقلال را شكست خواهيم داد تا بعد از 18 سال به فينال جام حذفي برسيم و قهرمان شويم.

نوري در مورد برنامه‌‌اش براي فصل آينده ليگ برتر گفت: قراردادم با ملوان تمام شده اما دوست دارم در اين تيم بمانم البته به شرط اينكه تيم خوبي براي فصل بسته شود و استرس سقوط نداشته باشد. حتي براي كسب سهميه آسيا تلاش كند.

نوري همچنين گفت كه پيشنهادي از پرسپوليس براي حضور در اين تيم در فصل آينده ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)