هافبک هجومی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تیم ما برای برد مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد و از آنها ترسی نداریم؛ چرا که ذوب‌آهن به اندازه پرسپولیس بزرگ است.

پیام صادقیان در گفت‌وگو با ایسنا منطقه اصفهان، اظهارکرد: وقتی اسم جام حذفی می‌آید، یعنی فقط یک تیم باید صعود کند و همین موضوع باعث می‌شود، حساسیت بازی بالا برود.

وی با بیان این که با برد مقابل داماش گیلان روحیه از دست رفته تیم بازگشته است، افزود: تیم ما در همه بازی‌ها خوب و هجومی بازی می‌کرد اما می‌باختیم که این ناشی از بدشانسی ما بود ولی در بازی مقابل داماش شانس روی خوشش را به ما نشان داد و پیروز شدیم.

هافبک هجومی تیم ذوب‌آهن تصریح‌کرد: تیم ما برای برد مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد و از تیم پرسپولیس ترسی نداریم؛ چرا که ذوب‌آهن به اندازه پرسپولیس بزرگ است. پرسپولیس همیشه خوب بوده است. این تیم مهره‌های خوبی را در اختیار دارد و با این که در جایگاه مناسبی در جدول قرار ندارد اما هنوز بزرگی خود را دارد.

وی درباره مدافعان پرسپولیس و گلزنی در این بازی گفت: درست است که مدافعان پرسپولیس بازیکنان بزرگ و تیم ملی هستند اما من در آزادی به این مدافعان تا دقیقه 20 دو گل زدم و این نشان می‌دهد هر بازیکنی که باشی، باید در زمین شرایط بازی کردن را داشته باشی.

هافبک هجومی تیم ذوب‌آهن تصریح‌کرد: ذوب‌آهن در این مسابقه یک بازی خوب را برابر هوادارانش انجام خواهد داد تا به امید خدا سربلند از زمین خارج شود.

صادقیان با بیان این‌که در تمرین شنبه تیمش از ناحیه مچ پا مصدومیت پیدا کرده است، گفت: متاسفانه هنگام زدن ضربه پایم پیچ خورد و پزشکان گفته‌اند که احتمال بازی نکردنم وجود دارد؛ در حالی که خودم بسیار دوست دارم در این بازی در زمین باشم و امیدوارم در تمرین امروز بتوانم شرکت کنم و مشکلم حل شود.

وی خاطرنشان‌ کرد: ذوب‌آهن هافبک‌هایی دارد که شاید پرسپولیس دوست داشت آنها را در اختیار داشته باشد. این ذوب‌آهن فقط برای پیروزی به میدان می‌رود و برای انجام این مهم، هواداران باید در ورزشگاه حضوری پرشور داشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)