پنجشنبه 27 فروردین (15:49)

مرجع خبری پرسپولیس: با وجود آنکه وینگادا در آسیا نتایج بسیار خوبی گرفته و صاحب دو برد و یک مساوی شده اما پرسپولیس فقط در آسیا خوب کار کرده و در مسابقات لیگ با وینگادا نتایج خوبی نگرفته است و در هفت بازی تنها 9 امتیاز در لیگ گرفته است. دو برد، سه مساوی و دو باخت عملکرد او در تیم فوتبال پرسپولیس در مسابقات لیگ بوده است.

افشین پیروانی به کسب 2 امتیاز به ازای هر بازی بهترین سرمربی پرسپولیس بوده است و افشین قطبی با میانگین 1/5 امتیاز به ازای هر بازی کمترین امتیازات را در میان سرمربیان امسال تیم پرسپولیس در مسابقات لیگ کسب کرده است.
افشین قطبی: در 14 دیدار اول با تیم فوتبال پرسپولیس در مسابقات لیگ صاحب 21 امتیاز شده است. در این مدت او بطور میانگین صاحب 1/5 امتیاز بوده است.
افشین پیروانی: در 12 بازی صاحب 24 امتیاز شد. البته او در 11 بازی لیگ با پرسپولیس 21 امتیاز گرفته است و در یک دیدار جام حذفی هم صاحب برد شده است و در مجموع او با تیم فوتبال پرسپولیس بطور میانگین در هر بازی دو امتیاز گرفته است.
ادواردو نلو وینگادا: در لیگ بسیار بد عمل کرد و صاحب 9 امتیاز از 7 بازی شد اما در لیگ قهرمانان آسیا هم این تیم صاحب دو برد و یک مساوی شده است.16 امتیاز از 10 بازی که نشان می‏دهد وینگادا بطور متوسط 1/6 امتیاز به ازای هر بازی گرفته
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)