پرسپولیس نیوز: مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز درباره لغو دیدار پرسپولیس و نساجی تصمیمی اتخاذ نشده و همه چیز فردا مشخص می‌شود.

افشین پیروانی در گفت و گو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: با توجه به اخبار ضد و نقیضی که منتشر شده برای آگاهی اعضای کادر فنی و بازیکنان همچنین هواداران پیگیری‌هایی داشتیم. در این باره با آقای سهیل مهدی رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ تماس گرفتم. ایشان گفتند تصمیم نهایی فردا تا ظهر و با بررسی همه جوانب اتخاذ می‌شود.

پیروانی افزود: امروز تمرین را از ورزشگاه شهید کاظمی در جنوب غرب تهران به ورزشگاه درفشی فر در غرب تهران انتقال دادیم و هوا شرایط خیلی بهتری داشت و میزان آلودگی نسبت به ورزشگاه شهید کاظمی کمتر بود. به نظر می رسد ورزشگاه آزادی هم جای بهتری از نظر آب و هوایی نسبت به درفشی‌فر دارد چرا که اطراف آن باز است و باد بیشتری در جریان است. در مجموع ما منتظر خواهیم ماند تا فردا تصمیم نهایی به ما اعلام شود. این چیزی است که به ما گفته شده و بر اساس آن اقدام می کنیم.

پیروانی در پایان گفت: در حال حاضر تیم در اردو است و از نگاه ما بازی برگزار می شود و ما در حال اجرای برنامه های اردویی هستیم و هر زمان تصمیمی ابلاغ شود به اطلاع هواداران هم خواهیم رساند. در مجموع امیدواریم که میزان آلودگی هوا منجر به تعویق بازی نشود و هواداران عزیز هم حمایت همه جانبه و خوبی از تیم محبوب خود داشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)