پرسپولیس نیوز: مربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: به دنبال این هستیم که یک نمایش عالی مقابل پرسپولیس داشته باشیم.

امیرحسین پیروانی، مربی تیم فوتبال تراکتورسازی که در غیاب محمد تقوی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس حضور پیدا کرده بود، گفت: ۱۳ هفته از لیگ گذاشته و تیم‌ها از هم شناخت دارند. ما هم به صورت کامل پرسپولیس را می‌شناسیم. تیم ما به بلوغ تاکتیکی رسیده و فردا یک بازی بزرگ را شاهد خواهیم بود. به دنبال این هستیم که یک نمایش عالی مقابل پرسپولیس داشته باشیم و با کسب سه امتیاز در کورس قهرمانی باقی بمانیم و البته شرایط‌مان نیز در جدول بهتر شود.

وی درباره غیبت طولانی مدت استوکس و لی اروین، دو بازیکن خارجی تراکتورسازی در تمرینات و آیا اینکه فردا آنها مقابل پرسپولیس بازی خواهند کرد یا خیر، گفت: باشگاه ما کاملا حرفه‌ای است و کمیته‌های زیادی در قسمت‌های مختلف فعالیت خود را انجام می‌دهند. یکی از این کمیته‌ها مربوط به مسائل انضباطی است که کارش را تا اینجای فصل عالی انجام داده است. ما بعد از تعطیلی بازی‌ها به همه نفرات تیم پنج روز مرخصی دادیم، اما دو بازیکن خارجی ما بیشتر از این مدت به تعطیلی رفتند که مورد آنها در کمیته انضباطی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. ما در این کمیته نظرات آنها را خواهیم شنید و در نهایت بهترین تصمیم گرفته خواهد شد. تا امشب در مورد این نفرات تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

مربی تراکتورسازی در ارتباط با بیانیه سیدجلال حسینی و مسعود شجاعی برای جلوگیری از سردادن شعار نژادپرستانه در بازی فردا و در کنار این مسئله مصاحبه تند محسن فروزان درباره هواداران پرسپولیس و اینکه مدعی شده هواداران تیم پرسپولیس را به فحاشی می‌شناسند خاطر نشان کرد: اول از همه از کاپیتان‌های دو تیم تشکر می‌کنم که این کار قشنگ را انجام دادند. آنها دو بازیکن طراز اول فوتبال ایران و آسیا هستند که سالیان سال کاپیتان تیم ملی و پرسپولیس بودند. همان‌طور که گفتم در تراکتورسازی همه چیز تغییر کرده است و فردا خواهید دید که تیم ما فقط برای بردن و انجام بازی جوانمردانه به تهران آمده است. به نظرم صحبت‌های فروزان بد تعبیر شده است. او با توجه به اینکه سال‌ها پیش در استقلال عضویت داشته ذهنیتش نسبت به هواداران پرسپولیس مربوط به همان دوران است. مطمئن باشید فردا با توجه به بیانیه مشترکی که کاپیتان‌های دو تیم داده‌اند، مشکل خاصی پیش نخواهد آمد.

وی در مورد اینکه چرا باشگاه تراکتورسازی از کمیته انضباطی نخواست شجاع خلیل‌زاده به خاطر خطای شدیدش در بازی پیکان با محرومیت مواجه شود، گفت: ما در تیم تراکتورسازی تیمی نجیب داریم و می‌خواهیم برای خیلی از باشگاه‌های دیگر الگو باشیم. همانطور که باشگاه در حال خصوصی‌شدن است. می‌خواهیم ضمن احترام به همه حریفان از هر نظر نمونه باشیم، چه از نظر فوتبالی و چه از نظر اخلاق و نجابت. باور بفرمایید در بازی‌های گذشته با رأی اکثریت کارشناسان خیلی از اشتباهات داوری علیه ما صورت گرفته، اما با کمترین واکنش از سوی ما همراه بوده است. شاید اگر باشگاه دیگری بود با فشار و اعتراض به کمیته داوران کاری می‌کرد شرایط در‌ آینده به نفعش تمام شود، اما ما هیچ وقت این کار را نکردیم. هدف و شعار ما در باشگاه این است که هر کس در هر جایگاهی باید تلاش کند وظیفه‌اش را به نحو احسن انجام دهد تا به موفقیت برسیم. هیچ وقت هم وارد بحث‌های اینچنینی نمی‌شویم.

پیروانی راجع به عدم حضور محمد تقوی در نشست خبری و همچنین بحث خواسته هواداران تراکتورسازی مبنی بر اینکه در بازی فردا بیشتر از ۱۰ درصد ورزشگاه در اختیار آنها قرار داده شود، عنوان کرد: آقای تقوی از مربیان خیلی خوب کشورمان است و تداخل تمرین تیم با نشست خبری باعث شد که او در تبریز مانده و با تیم راهی تهران شود، اما نقطه نظرات ما با کادر فنی و باشگاه هماهنگ شده است. اما در مورد مسئله ۱۰ درصد باید بگویم که این ۱۰ درصد نباید شامل تیم‌های پرطرفدار شود. شاید تیم‌هایی هستند که هواداران محدودی دارند و به زحمت این ۱۰ درصد را هم پر می‌کنند، اما باشگاه ما با توجه به هواداران زیادی که دارد قطعاً اگر فردا هم کل ورزشگاه در اختیارمان قرار بگیرد یکصدهزار تماشاگر حامی تراکتورسازی به ورزشگاه خواهند آمد. به همین خاطر خواستار این هستیم که فردا شرایط متفاوت باشد و مسئولان برگزاری مسابقات اجازه دهند با حضور هواداران تیم ما ورزشگاه پر شده و شور و هیجان بیشتری را در ورزشگاه شاهد باشیم.

مربی تراکتورسازی درباره آخرین وضعیت علی عبدالله زاده نیز گفت: مشکل انضباطی این بازیکن درون خانوادگی بود که حل شد و او از ابتدای این هفته در تمرینات تیم شرکت کرد.

وی در پاسخ به سوال دیگری در مورد محسن فروزان مبنی بر اینکه آیا او تمرکزش را در بازی فردا حفظ خواهد کرد یا مثل بازی‌های قبل پراشتباه و حاشیه‌ساز ظاهر خواهد شد گفت: همانطور که گفتم با خصوصی شدن باشگاه ما فلسفه باشگاه هم خیلی تغییر کرده و ذهنیت و افکار جدیدی رد باشگاه حاکم شده است مطمئن باشید بازیکنان ما وارد این بحث‌ها نخواهند شد  این تفاوت را در بازی فردا حتما خواهید داد.

پیروانی در پایان اضافه کرد: در اینجا لازم می‌دانم موضوعی را مطرح کنم خواهش من از هیئت دولت این است که طبق قانون واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی، باشگاه تراکتورسازی با مالک جدید وارد این فصل رقابت‌ها شد و نگاه مالک جدید فراتر از باشگاه‌داری است. چرا که او طوری برنامه‌‌ریزی کرده تا استان‌های مجاور تبریز هم از بابت حمایت از این تیم سود ببرند. به همین خاطر انتظارمان این است که از باشگاه‌هایی که به سمت خصوصی‌شدن پیش می‌روند به بهترین شکل حمایت شود. باشگاه ما می‌تواند برای خیلی از باشگاه‌های دیگر الگو باشد شما دیدید که مدیر عامل با سابقه خیلی خوب انتخاب شد و به چه شکلی کارش را پیش می‌برد. امیدوارم که از چنین برنامه‌هایی حمایت شود تا باشگاه‌های دیگری به سمت خصوصی شدن بروند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)