پرسپولیس نیوز: سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید سرخ‌پوشان آمادگی لازم را برای شروع تمرینات دارند.

افشین پیروانی در خصوص شروع مسابقات لیگ برتر گفت: من باید از کسانی که درباره شروع لیگ تصمیم‌گیر بودند تشکر کنم. از یک خرداد تمرینات شروع می‌شود اما به طور رسمی به ما چیزی اعلام نشده است. ما هنوز در بلاتکلیفی هستیم و نمی‌دانیم باید چکار انجام دهیم.
او ادامه داد: فوتبال خیلی تاثیرگذار است و ما باید از این بلاتکلیفی دربیاییم. باید تست کرونا گرفته شود و از یک خرداد تمرین را شروع کنیم. ستاد کرونا باید اعلام رسمی را انجام دهد و آنگاه سازمان لیگ کارهای لازم را انجام دهد. ما حدود ۶ ساعت با کادر پزشکی تونل بهداشتی را درست کردیم و مطمئن باشید جان بازیکنان خیلی مهم است و ما با یک ناظر قرار است تست‌های لازم را انجام دهیم.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره کمپینی که در خصوص انجام نشدن مسابقات راه انداخته شده است گفت: من فکر می‌کنم بازیکنان باید بدانند همه شغل اصلی‌شان فوتبال است و مشکلات زیادی پیش رو است. داشتم با آقای گل محمدی صحبت می‌کردم. گفته شده واکسن کرونا تولید نمی‌شود و ما باید به این مساله عادت کنیم و به دنبال راهکارهای موجود باشیم. الان تمام اصناف و شغل‌ها باز شده است و تقاضای من است که بهانه جویی نکنیم. تیم ما در رده پنجم هم بود ما به دنبال شروع مسابقات بودیم.
او افزود: اگر لیگ امسال تمام نشود سال دیگر هم لیگ نخواهیم نداشت. گفته شده این ویروس با آنفولانزا ترکیب می‌شود و آسیب‌های بسیاری را به وجود می آورد.
پیروانی خاطرنشان کرد: شروع تمرین ما در زمین شهید کاظمی است و بازیکنان داخلی و خارجی را فرا خواندیم تا برای یک خرداد حاضر باشند تا تمرینات را آغاز کنیم. بازیکنان خارج از کشور در قرنطینه بودند اما بلافاصله وقتی به ایران آمدند تست‌های لازم را انجام خواهیم داد تا از سلامتی آن‌ها با خبر باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)