پرسپولیس نیوز : مدیر تیم فوتبال پرسپولیس بعد از برگزاری جلسه با مسئولان نظام وظیفه اعلام وضعیت نوراللهی تا یک هفته دیگر مشخص خواهد شد.

افشین پیروانی گفت: از زمانی که به عنوان مدیر تیم در پرسپولیس فعالیتم را شروع کردم پیگیر وضعیت احمد نوراللهی شدم و در این باره صحبت هایی را با مسئولان نظام وظیفه و باشگاه داشتم. آقای گرشاسبی هم در جریان مسائل هستند و این موضوع را پیگیر می کنند.

وی ادامه داد: امروز جلسه چند ساعته ای داشتیم و در این جلسه همه مسائل بررسی شد. بنده به مسئولان نظام وظیفه حق می دهم آنها هم می خواهند قانون رعایت شود و برخی مسائل مدنظرشان است که حالا پرداختن به آن نه تنها کمکی به حل این مشکل نمی کند بلکه ممکن است حواشی هم ایجاد کند.

پیروانی تصریح کرد: مسئولان عنوان کردند تا یک هفته دیگر وضعیت نوراللهی تعیین تکلیف خواهد شد و من امیدوارم که مسئولان نظام وظیفه مساعدت های لازم را داشته باشند و این مشکل حل شود.

وی در پایان گفت: در مجموع هواداران پرسپولیس صبور باشند و این را باید بگویم که به طور کلی حسن نیت برای حل مشکل نوراللهی وجود دارد و این حسن نیت را بنده به وضوح در نزد مسئولان نظام وظیفه دیده ام و دغدغه آنها رعایت برخی مسائل قانونی است و خود احمد هم در این باره انشاءالله همکاری های لازم را خواهد داشت و باید منتظر باشیم ببینیم چه تصمیمی گرفته می شود. در هر صورت باید به قانون احترام گذاشت اما همان طور که تاکید کردم امیدوارم مساعدت های لازم انجام شود و این گره کور هم باز شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)