مرجع خبری پرسپولیس :  مربي سابق پرسپوليس با ارسال بيانيه اي درباره اتفاقات اخير توضيحاتي ارائه كرد./ آقای انصاری فرد شما مدیر عامل هستید یا عامل مدیر ؟

 افشين پيرواني امروز بيانيه اي به شرح زير صادر كرد:
برادر محترم جناب آقاي حاج عباس انصاري‌فر

مدت‌هاست شما به هر دليلي راجع به من؛ حق و ناحق، درست و نادرست حرف زديد و گفتيد و نوشتيد و من به حرمت تيمي كه رنگ قرمز پيراهنش و سبقه و شكل‌گيري‌اش در رگ و خونم جاري است و اين تيم را فراتر از فوتبال؛ كه يك جريان ملي مي‌دانم سكوت اختيار كردم كه اگر يار تيم نباشم بارش نشوم. اما تهمت و افتراها آن چنان به نهايت رسيده است و حيا در اداي ادعاها پنهان است و حجب شرمنده و شرمسار شده است.
برادرم؛ شما را كه به نام حاج عباس انصاري‌فر حمل حاجي بودن و نام عباس حمل كردن بسيار سنگين است كه طواف خانه كعبه نموده‌ايد و رشادت جوان بني‌هاشم نام شماست چه آسان افترا و تهمت و دروغ به كار مي‌بريد كه آدم از آن سوي آب آمده‌اي چون وينگادا كه تشرع حمل نمي‌كند به همه شرايط حرفه‌اي و پول و قرارداد حتي از دست دادن سمتش؛ كذب شما را فرياد مي‌كند و مدعي مي‌شود شما به دروغ ناراحتي و نگراني خود را به او نسبت داده‌ايد. من مديون راستي و درستي اويم كه بسيار از اين سمت‌ها بالاتر و ماندگارتر است.
برادر عزيز راه را سخت و كج كرديد كه اگر حضور من اينقدر براي شما غيرقابل تحمل بود به مردي و به راستي به خودم مي‌گفتيد و من نه به رادمردي كه به عشق پرسپوليس قبول مي‌كردم و خداحافظي.
پس چرا اينقدر ناجوانمردانه و تخريب. شما مرا به بلندپروازي متهم نموديد در سيمايي كه ميليون‌ها بيننده دارد. اگر بلند پروازي من به ديگري لطمه نزند چه ضعفي است و چه نادرستي در آن نهان است. من كه سرافرزانه سرباز پرسپوليس بوده‌ام. آن زمان كه سمتي نداشتم چون يك تماشاگر تشويقش كردم و آن گاه كه به ياري خواندنم مشتاقانه و بي‌واسطه و بي اما و اگر يا علي گفتم و آنگاه كه آقاي افشين قطبي ساعت سه صبح از ايران رفتند و من قرباني اين دستور با بايد هيات مديره شدم تا تمرين ده صبح تيم بي‌مربي نباشد.

اين بلندپروازي‌ كه شما ترور و تخريب‌اش مي‌كنيد برايم افتخار است كه از خود گذشتم تا تيم پرسپوليس رنگ قرمز و عشقم برقرار بماند.
آقا شما با چه دانشي از مربي با دانش صحبت مي كنيد و تخريبش مي‌كنيد كه در كنار تيم فرانسوي كار كرده ام.
شما بي‌شك طرفدار خوبي براي پرسپوليس نبوده‌ايد كه در اوج حساسيت مسابقات مهم و جام حذفي با اين كه مي‌دانستيد تيم نيازمند آرامش است هر روز و ساعت به مصاحبه ها و گفت و گوهاي كذب از تيم سلب آرامش كرديد. اما من جوان كه بايد مثلا الگويم شما باشد سكوت پيشه كردم كه مبادا آرامش بايسته تيم ترك بردارد و گرنه اين نوشته را بايستي ده روز پيش مي‌نوشتم و اين گفته‌ها را بايد ده روز پيش مي‌گفتم.
من به عنوان يك پرسپوليسي از شما به عنوان مديرعامل يا شايد عامل مدير مي گذرم كه پرسپوليس را عشق است اما در معنا شما را به خداوندگار واگذار خواهم كرد. من سد و مانع شما بودم. شما اين سد را برداشته ايد. در آتيه شاهد اتفاقاتي خواهيم بود كه خواهيد ديد و آنجاست كه من همه چيز و همه پشت و پس و نبايدها را خواهيم گفت. شما با همه مانع‌ها چون هدايتي، كريمي و… هم برخورد خواهيد كرد. آيا آنها را هم خواهيد شكست؛ چون من؟
سلام به دوستان، آن پيشكسوت خانه نشين و در كمين نشين مربي‌ها براي بركناري برسانيد كه پس از كمين سكوهاي تيم پيكان از فرط بي‌تيمي و دوري از فوتبال ارتوپد شده و به پشتوانه جنابعالي مي‌خواهد گردن عابدزاده و باقري بشكند. كاش اين رشادت در شكستن را در زمان مربي‌گري‌اش داشت تا با ترس و لرز ارنج تيم اعلام نكند. آنقدر نادوست داشتني كه همه چشم ديدن‌اش را نداشته باشد. ايشان چه خوب مي‌فهمد كه كريمي خودش را به كمر درد زده و خداوند از سر لطف به كمر چه كسي خواهد زد.
در آخر بد نمي‌دانم بگويم روزي خواهند رفت و آنچه مي‌ماند مردي و مردانگي و سلامت و درستي است كه هيچ وقت تمام نخواهد شد.
حاج عباس سدشكن؛ زمان، قاضي خوبي است كه مي‌گذرد. من روزي خواهم آمد و با جان و دل و وجودم ارادتم را به پرسپوليس و هوادارانش اعلام خواهم نمود؛ چرا كه ترانه و باد را مردم در اختيار دارند و چه كسي مي‌تواند بر ترانه قفل زند.
با احترام افشين پيرواني

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)