مرجع خبری پرسپولیس: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قصد داریم با ارائه یک بازی هجومی و با حمایت تماشاگران، ملوان را شکست دهیم.

 

 

افشین پیروانی اظهار داشت: بازی سختی برابر ملوان داریم. آنها با توجه به تفکرات احمدزاده، مسائل تاکتیکی را به خوبی در زمین پیاده می کنند و در ضد حملات خطرناک هستند.
وی افزود: مثل تمام بازی‌ها برای سه امتیاز به میدان می رویم. شناخت کافی از ملوان داریم. امیدوارم با حمایت تماشاگران و با ارائه یک بازی هجومی حریف را با شکست بدرقه کنیم.
پیروانی درباره ناراحتی بازیکنان به دلیل مشکلات مالی گفت: آنها زحمت می کشند و باید حقشان را بگیرند. من مطمئن هستم با توجه به تلاش مسئولان باشگاه به زودی به حق خود می رسند باین حال معتقدم مشکلات مالی هیچ وقت انگیزه آنها را از بین نمی برد.
وی تاکید کرد: ما بازیکنانی داریم که با عشق به این تیم آمده اند و هرگز به خاطر مسایل مالی خودشان را زیر سئوال نمی برند.
پیروانی عنوان کرد: تمام تلاشم را می کنند تا حق بازیکنان را بگیرم. به عنوان سرمربی وظیفه ام است کاری کنم که بازیکنان با خیال راحت وارد زمین شوند.
پیروانی درباره اعلام خبری مبنی بر انتشار لیست سیاه در پرسپولیس گفت: این خبر به هیچ عنوان درست نیست و من آن را تکذیب می کنم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی تیم ملی کشورمان مقابل منتخب گالیسیا تصریح کرد: بازی خوبی بود. گالیسیا با نفرات قوی به این دیدار پا گذاشته و انگیزه بازیکنان ما را چند برابر کرده بود.
وی افزود: بعضی بازیکنان برای اولین بار بود که مقابل یک تیم اروپایی قرار می گرفتند و فکر کنم محک جدی خوردند. اگر بازیکنان ایران بیشتر دقت می کرند می توانستند نتیجه این بازی را به نفع خود رقم بزنند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس یاد آور شد: شکست‌ها در دیدار تدارکاتی برای ما تجربه است و هرگز نباید فردی را به این دلیل زیر سوال ببریم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)