مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت:کسانی که در این چند روز گفتند جام بگیرند و بخرند و ببرند اصلا حرف قشنگی نزده‌اند چون ما دوست داریم در زمین حقمان را بگیریم.

افشین پیروانی در خصوص اینکه آیا امکان برگزاری بازی‌های این فصل وجود دارد عنوان کرد: مخاطب صحبت‌های من حمیداوی نیست. ما نمی‌توانیم بگوییم فقط فوتبال کرونا دارد. ما عادت در کنار کرونا را باید یاد بگیریم. مشکل این است که فوتبال درآمد ندارد و باید از فردی مثل حمیداوی که در فوتبال هزینه می‌کند تشکر کرد.

وی افزود: سوال من این است چه تضمینی وجود دارد که کرونا از بین برود؟ فرض کنید این لیگ تعطیل شد آیا چند ماه دیگر واکسن کرونا کشف می‌شود؟ افشین پیروانی فوتبالی چه فرقی با پیک موتوری، راننده تاکسی و کسی که در نانوایی کار می‌کند دارد؟ کسانی که صاحب نظر هستند خودشان به این نتیجه رسیدند که بازی‌ها ادامه پیدا کند.

پیروانی خاطرنشان کرد: آقای حمیداوی گله از فضای مجازی دارد، ما هم عاشق بازیکنانمان هستیم و دوست نداریم خون از بینی کسی بیاید ولی خواهش می‌کنم دوستان احساسی صحبت نکنند. امیدوارم به کسی بر نخورد ولی نباید بگوییم ما با لیگ‌های دیگر تفاوت داریم. همین تیم ما در حال رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و مشکلی هم به وجود نیامده است.

وی تصریح کرد: اصلا قبل از شروع فوتبال و تمرینات کرونا آمده و حتی ۲ مسئول تدارکات ما که مبتلا شدند تست ریه دادند و خوشبختانه ریه آنها حساس نبوده و بعد از بهبودی به تیم اضافه می‌شوند. اینکه بخواهیم در سال جام جهانی نظرات آسیب زننده داشته باشیم کار خوبی نیست. ما در مرداد ماه لیگ قهرمانان آسیا داریم و اگر در آن بازی‌ها شرکت نکنیم جرایم سنگینی برایمان در نظر می‌گیرند. آیا در آنجا می‌توانیم بگوییم کرونا وجود دارد و بازی نمی‌کنیم؟

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: ۲ نفر از زحمتکشان تیم ما تست آنها مثبت بوده است. ما در بین اولین و دومین تست که فقط در فاصله چند روز انجام شد ۲ نفر مبتلا داشتیم ولی وقتی با آنها حرف زدم خودشان می‌گویند ما اصلا متوجه نشدیم که کرونا گرفته‌ایم و چیزی حس نمی‌کنیم. اگر از نظر پزشکی کمی مثبت‌تر فکر کنیم می‌توانیم شرایط را بهبود ببخشیم.

فرهاد حمیداوی خطاب به پیروانی گفت: ۲ ماه پیش من گفتم تمام مدیران باشگاه‌ها جمع شوند و یک قهرمان مشخص کنند پس چرا شما این اظهار نظر ما را نمی‌بینید؟ ما که نخواستیم حق پرسپولیس ضایع شود و حتی به خاطر این موضوع طرفداران رقیب شما به من حمله کردند اما مشهد و خوزستان وضعیت قرمز دارند،پارس جنوبی وضعیت خوبی ندارد، شما می‌توانید بگویید با این شرایط می‌توانیم لیگ را برگزار کنیم؟ برای قهرمانی هیچ تیمی مشکل ندارم ولی چرا این موارد و اظهار نظرهای ما دیده نشده و از ما گلایه شده است؟

پیروانی در واکنش به اظهارات حمیداوی عنوان کرد: دوست عزیز! من عرض کردم مخاطب من شما نیستید ولی حرف من این است منِ افشین پیروانی دوست دارم تیمم در زمین قهرمان شوم. ما دنبال قهرمانی در زمین هستیم! هستند کسانی که گفتند جام بگیرند و بخرند و ببرند ولی این حرف‌ها قشنگ نبوده است.

در ادامه حمیداوی پرسید شما با گل‌گهر و نفت آبادان و فولاد کجا بازی می‌کنید که پیروانی گفت: هر جا که بگویند ما بازی می‌کنیم! اینکه هزینه برای باشگاه‌ها ایجاد می‌شود را من به شما و دیگر تیم‌ها حق می‌دهم، ما هم مشکلات مالی داریم ولی اگر اراده‌ای برای برگزاری باشد نباید بگویند به خاطر کرونا بازی نمی‌کنیم. مثلا اگر برای حضور در آسیا قرعه‌کشی شود خودِ شما سکوت می‌کنید؟ در فرانسه تیم قدوس سقوط کرده شما فکر می‌کنید آنها سکوت کرده‌اند؟ سوالم این است که در این مملکت فقط در فوتبال کرونا وجود دارد؟

وی تاکید کرد: همه جای خطرناک مملکت را باید تعطیل کنند و ما هم بپذیریم فوتبال تعطیل شود.در مورد مسائل مالی مشکلات را درک می‌کنم ولی بحثم قهرمانی پرسپولیس است.

پیروانی تاکید کرد: دوستان هر کجا بگویند ما بازی می‌کنیم. هزینه‌های جا به جایی تیم‌ها را هم مسئولان باید متقبل شوند. نمی‌توانیم به خاطر هزینه‌ها فوتبال را تعطیل کنیم. من فوتبال را به چشم عشق می‌بینم. تیم ما هوادار میلیونی دارد و به دنبال قهرمانی هستیم ولی اینکه از نظر مالی چه ارگانی باید از تیم‌ها حمایت کند در حیطه ما نیست. همه ایرلاین‌ها باز است، هتل‌ها باز است ولی فقط فوتبال کرونا دارد! اگر اینگونه است همه در خانه بنشینند و درها را قفل کنند و بیرون نیایند.
وی در خصوص اینکه حمیداوی با کنایه به وی گفت ۱۰ سال برای شهر خودرو مجانی مربیگری کند گفت: شغلمان را عوض کردیم و بهتر است حمیداوی دنبال فرد دیگری برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)