مرجع خبری پرسپولیس : در مسابقات چهارشنبه شب لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال آرسنال موفق شد بارسلونای اسپانیا را شکست دهد و تیم فوتبال شاختار اوکراین که در تورنومنت شش جانبه دوبی پایین تر از تیم پرسپولیس ایران به مقام پنجم رسیده بود رم ایتالیا را در زمین حریف در هم کوبید.

 

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، در دومین شب از مسابقات رفت مرحله یک هشتم پایانی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا تیم های فوتبال آرسنال انگلیس و بارسلونای اسپانیا از ساعت 23:15 چهارشنبه شب به مصاف هم رفتند و این تیم انگلیسی بود که به برتری دو بر یک دست یافت.

 

آرسنال در حالی که تا دقایق پایانی با تک گل داوید ویا از میهمان خود عقب بود موفق شد با گل های رابین ون پرسی و آندری آرشاوین قهرمان پرآوازه اسپانیا را شکست دهد.

 

 

در دیگر دیدار امشب تیم های آ.اس.رم ایتالیا و شختار دونیتسک اوکراین در ورزشگاه المپیک رم به مصاف هم رفتند که تیم اوکراینی یک شگفتی در این مرحله خلق کرده و میزبان خود را با نتیجه سه بر دو از پیش رو برداشت.

 

جادسون ، داگلاس کاستا و آدریانو در همان نیمه اول با سه گل پرونده رم را بستند و با نتیجه سه بر یک به رختکن رفتند و رمی ها در نیمه دوم تنها توانستند یکی دیگر از گل های خورده را جبران کنند تا کار در نهایت با نتیجه سه بر دو به پایان برسد.

 

 

در شب اول مسابقات این مرحله سه شنبه شب در یکی از مسابقات تاتنهام انگلیس شگفتی دیگری آفرید و میلان دیگر نماینده ایتالیا را در زمین حریف با تک گل پیتر کراوچ شکست داد.

 

در مسابقه هم زمان در ورزشگاه مستایا هم تیم های والنسیا اسپانیا و شالکه آلمان به تساوی یک بر یک دست یافتند. در این بازی علی کریمی برای شالکه به میدان نرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)