پرسپولیس نیوز : تیم ملی زیر ۲۲ سال ایران در سومین دیدار مرحله گروهی مقابل کویت به پیروزی رسید.

 تیم ملی زیر 22 سال ایران در سومین دیدار مرحله گروهی در حالی به مصاف کویت رفت که در صورت نتیجه نگرفتن ژاپن در دیدار همزمان مقابل استرالیا می توانست به مرحله بعد صعود کند.

شاگردان هومن افاضلی از ابتدای مسابقه حملات زیادی روی دروازه حریف تدارک دیدند اما سلیمان عبدالقپون دروازه‌بان خوب کویت بارها مقابل موقعیت‌های بازیکنان ایران ایستادگی کرد.

مقاومت این دروازه‌بان ادامه داشت تا این که در دقیقه 63 کاوه رضایی توانست گل اول ایران را به ثمر برساند. حملات ایران ادامه داشت تا اینکه 5 دقیقه بعد کاوه رضایی گل دوم خود و ایران وارد دروازه کویت کرد. کاوه رضایی روی شروع مجدد خوب بیرانوند گل سوم ایران را به ثمر رساند تا با زدن 5 گل در کل مرحله گروهی یکی از مدعیان کسب مقام آقای گلی باشد. گل تیم کویت را سلطان عنزی به ثمر رساند.ایران در نهایت با پیروزی سه بر یک از سد حریف خود عبور کرد اما نتوانست از مرحله سوم صعود کند.

 ایران در دو دیدار ابتدایی با کسب یک تساوی مقابل ژاپن و شکست مقابل استرالیا در رده سوم جدول جای گرفته بود.

در دیدار همزمان استرالیا که در دو دیدار اول خود پیروز شده بود مقابل ژاپن با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد.

با توجه به نتایج امروز، استرالیا با 6امتیاز، ژاپن با 5 امتیاز، ایران با 4 امتیاز و کویت با یک امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم قرار گرفتند.

در نهایت تیم ملی زیر 22 سال که در 2 روز اخیر حواشی زیادی از کناره‌گیری علیرضا منصوریان گرفته تا بحث قلیان کشیدن بازیکنان در اردوی جزیره کیش داشت در نهایت با در همان مرحله گروهی حذف شد تا یک تیم دیگر قربانی بی برنامگی مسئولان شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)