جمعه 16 اسفند :(13:50)

مرجع خبري پرسپوليس: مسابقات ليگ ستارگان قطر شب گذشته با پيروزي الغرافه برابر ام‌صلال آغاز شد.

 از هفته بيست و سوم مسابقات ليگ ستارگان قطر شب گذشته تيم‌هاي فوتبال ام‌صلال و الغرافه حريفان استقلال و پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا در خانه الغرافه به ميدان رفتند كه الغرافه با نتيجه 2 بر يك از سد حريف گذشت.

براي زرد پوشان الغرافه در اين ديدار احمد فارس در دقيقه 45 و كلمرسون در دقيقه 65 گلزني كردند و تنها گل تيم ام‌صلال در دقيقه 47 توسط مگنو آلوز وارد دروازه تيم ميزبان شد.
الغرافه كه در 8 مسابقه آخر خود موفق به 7 پيروزي شده است با اين پيروزي 48 امتيازي شد و در رده دوم جدول به خاطر تفاضل گل كمتر نسبت به الريان باقي ماند.
از نكات قابل توجه اين ديدار مي‌توان به گلزني دوباره مگنو آلوز بازيكن برزيلي ام‌صلال كه بهترين گلزن رقابت‌هاي ليگ قطر است اشاره كرد.
آلوز در 4 بازي اخير تيم خود 7 گل را به ثمر رسانده است. وي با 19 گل به تنهايي در صدر جدول گلزنان ليگ قطر قرار دارد.

جدول رده بندي ليگ قطر تا پايان هفته بيست و دوم:

1- الريان 48 امتياز تفاضل گل 29+
2- الغرافه 48 امتياز تفاضل گل 19+
3- السد 41 امتياز
4- قطر 36 امتياز
5- الخور 30 امتياز
6- ام صلال 28 امتياز
7- الوكره 27 امتياز
8- العربي 22 امتياز
9- الخرتيات 14 امتياز
10- السيليا 13 امتياز

در پايان مسابقات هفته بيست و دوم ليگ ستارگان قطر، مگنو آلوز از ام‌صلال با 19 گل در صدر جدول گلزنان قرار گرفت و پس از وي لئوناردو پيسكوليچي آرژانتيني از تيم العربي در رده دوم جدول گلزنان ليگ قطر قرار دارند.

تيم استقلال در گروه سوم مسابقات ليگ قهرمانان آسيا علاوه بر ام‌صلال با تيم‌هاي الجزيره امارات و الاتحاد عربستان ديدار خواهد كرد.

استقلال و ام‌صلال در روزهاي 18 فروردين و دوم ارديبهشت‌ماه سال‌ آينده در مرحله گروهي مسابقات ليگ قهرمانان رو در روي هم قرار خواهند گرفت.
همچنين الغرافه در گروه دوم ليگ قهرمانان آسيا علاوه بر پرسپوليس با الشباب عربستان و الشارجه امارات همگروه است.
تيم‌هاي پرسپوليس و الغرافه در روزهاي 19فروردين و اول ارديبهشت‌ماه سال‌ آينده در مرحله گروهي مسابقات ليگ قهرمانان رو در روي هم قرار خواهند گرفت.
مسابقات ليگ قهرمانان آسيا با حضور 32 تيم در 8 گروه 4 تيمي از 20 اسفندماه ماه آغاز خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)