پرسپولیس نیوز: تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین لحظات مقابل الهلال به پیروزی رسید.
تیم‌های پرسپولیس و الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و در بازی رفت از ساعت 19:30 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه صد هزار نفری آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده کشورمان خاتمه یافت. تک گل این دیدار را دیگائو در دقیقه 2+90 به اشتباه وارد دروازه خودی کرد.
 
نیمه اول
دقیقه 3: پرسپولیس در این دیدار که از حمایت 100 هزار تماشاگر بهره می‌برد توانست با اتکا به این پشتوانه بازی را هجومی آغاز کند. در یک صحنه نیز امید عالیشاه حرکت خوبی در محوطه جریمه الهلال انجام داد اما تعدد مدافعان آبی‌پوش عربستانی اجازه نداد بازیکنان پرسپولیس بهره‌ای از این موقعیت ببرند.
 
دقیقه 17: بازی از سوی هر دو تیم آرام دنبال می‌شد تا اینکه عالیشاه از سمت چپ نفوذی به سمت دروازه الهلال داشته باشد. پاس رو به بیرون او در داخل محوطه جریمه با ضربه علیپور همراه شد که ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.
 
دقیقه 25: حرکت از سمت راست خط دفاعی پرسپولیس و ارسال زمینی بازیکن الهلال روی دروازه سوشا مکانی خطرناک بود که می‌توانست دروازه را هم باز کند اما مکانی به خوبی توپ را در اختیار گرفت.
 
دقیقه 28: عقب‌نشینی شاگردان برانکو ایوانکوویچ در حضور 100 هزار تماشاگر سرخپوش تعجب‌برانگیز بود و همین موضوع باعث شد تا فشار الهلال روی دروازه پرسپولیس بیشتر شود. یکی از این حملات خطرناک الهلال با آفسایدگیری اشتباه پرسپولیسی‌ها و در ادامه اشتباه مایکل اومانیا در تکل زدن باعث شد دروازه مکانی باز شود که کمک داور بازی در تصمیمی بحث برانگیز اعلام آفساید کرد. البته کمک داور با تأخیر اعلام آفساید کرد تا این خطر به خیر بگذرد.
 
دقیقه 38: حرکت تیمی پرسپولیسی‌ها از سمت راست و رسیدن توپ پشت محوطه جریمه به احمد نوراللهی او را در موقعیتی خوب در شوتزنی قرار داد اما ضربه هافبک جوان نماینده کشورمان با فاصله زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.
 
دقیقه 44: توپی که مدافعان الهلال دور کرده بودند به هادی نوروزی رسید اما شوت او به راحتی در اختیار دروزاه‌بان نماینده عربستان قرار گرفت تا پرسپولیس از این توپ باد آورده نیز استفاده‌ای نکند.
 
نیمه دوم
دقیقه 50: ارسال بازیکن الهلال روی دروازه پرسپولیس خطرناک به نظر می‌رسید اما مهاجمی از این تیم در محوطه جریمه پرسپولیس حضور نداشت تا از این توپ استفاده کند.
 
دقیقه 53: پاسکاری بازیکنان پرسپولیس پشت محوطه جریمه الهلال و در نهایت رساندن توپ در موقعیتی خوب به هادی نوروزی با ضربه محکم و سرضرب او همراه بود اما دروازه‌بان الهلال با یک دست توپ را دفع کرد تا خطر را دور کند.
 
دقیقه 58: الهلال که به نسبت بهتر از پرسپولیس بازی می‌کرد دوباره صاحب موقعیتی جدی شد که این بارهم خطر جدی آنها روی دروازه سوشا مکانی گذشت و به بیرون رفت.
 
دقیقه 64: امید عالیشاه که کمی عصبی بازی را دنبال می‌کرد بعد از درگیری کوچکی که با بازیکن الهلال داشت خطای خطرناکی را انجام داد تا از داور بازی کارت زرد بگیرد.
 
دقیقه 72: رضا خالقی‌فر با تصمیم برانکو ایوانکوویچ جای علی علیپور را گرفت. در دقیقه 75 هم میلاد کمندانی جای مایکل اومانیا را گرفت تا قدرت هجومی پرسپولیس بالاتر برود.
 
دقیقه 78: ارسال الهلالی‌ها روی دروازه پرسپولیس خطرناک بود که ضربه سر بازیکنان این تیم را مکانی در اختیار گرفت.
 
دقیقه 80: ضد حمله بازیکنان الهلال با خروج سوشا مکانی از محوطه جریمه همراه بود که داور بازی بعد از اعلام خطای هند او به این دروازه‌بان کارت زرد نشان داد. این ضربه ایستگاهی نیز بسیار خطرناک زده شد که مکانی توپ را راهی کرنر کرد.
 
دقیقه 88: مهدی طارمی در یک ضد حمله به سمت دروازه الهلال پیش می‌رفت که با خطای سلمان الفرج روبه‌رو شد تا داور با نشان دادن کارت زرد دوم به این بازیکن الهلال را 10 نفره کند.
 
دقیقه 2+90: حرکت امید عالیشاه و مهدی طارمی با پاس رو به بیرونی که داده شد، همراه با اشتباه مدافع برزیلی الهلال همراه بود تا یک گل به خودی را شاهد باشیم و پرسپولیس برنده شود.
 
دیدار برگشت سه شنبه هفته آینده (5 خرداد) در عربستان برگزار می‌شود.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)